Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Nogsteeds van mening dat je lichtunit zonder die rare gefreesde openingen moet. Past echt totaal niet bij de looks van de scooter en geeft 'm wat goedkoops imo. En idd wat Tinne ook vertelde van de typografie op je zadel tov de rest.

Voorderest echt geweldige machine!
 
echt een vet ding.. ik zou je underseat gewoon weg laten -:- dan is je nx kitje lekker goed te zien.

echt een vet ding, complimenten hoor.

ik zou allen wat minder stickers doen.. (of iig minder grote stickers)
 
hahaha die trol ofzo op je underseat is echt wel relaxt
mag ik er ook 1 opplakken van me jugio kauwgom? :D

hoe heb louwie het btw gedaan bij xsh?

spreek je :*...eneh..vanaaf house @ jurss??
 
Zo terug van een weekendje vol scooter gebeuren. Ben op meeting Meppel en Lely geweest met het hele clubje. Was echt super gezellig.
Meeting meppel was naar mijn mening gewoon perfect. Super mooi weer, veel gesprint, mooie baan etc.
Mn rox liep ook echt lekker.. Heb nog even op de testbank gestaan met een score van 21,4pk. Op de sprint baan ook veel sprints gewonnen. Ook wel een paar verloren maarja dat is gewoon puur te weiten aan het feit dat mn 'sprinter' bijna 100 kilo weegt :p Ook heeft mn vriendin er nog een paar sprints op getrokken :W

Toen 's avonds gezellig met zn allen in een huis in lelystad overnacht en de dag erna naar de meeting plek gegaan.
Heb daar niet gereden vanwege het gare wegdek van de sprintbaan, wat niet erg handig is als je scooter geen vering meer heeft. Ook kwamen er nog wat Neger swa's die vroegen of ik voor 500euro tegen hun zippah wilde racen... :X

mja wel leuk weekend gehad dus! ff wat fototjes


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • untitled57.jpg
    untitled57.jpg
    168.1 KB · Views: 716
  • meppel1.jpg
    meppel1.jpg
    258 KB · Views: 713
  • meppel21,4pk.jpg
    meppel21,4pk.jpg
    166.7 KB · Views: 686
  • untitled32.jpg
    untitled32.jpg
    176.8 KB · Views: 700
  • untitled33.jpg
    untitled33.jpg
    150.7 KB · Views: 937
Hij is echt tof, helemaal nu ik hem even in het echt heb zien rijden. Mooie score ook weer. Alleen leek het net in Meppel alsof je achterwiel schuin naar binnen staat, zal wel komen doordat het een kiesler velg is maartoch :?
Blijft de vetste Aerox,

grtz

Edit: Hier kan je zien wat ik bedoel.

 
Last edited:
Ik had ook zo dat gedacht?...



Verder echt vette bom!!! :~ Niet luisteren naar de mensen die je kleuren niet mooi vinden! 9||6
 
Het klopt idd dat het blok ietsiepietsie scheef er onder zit... Komt voornamelijk door de busjes die in de bloklagers zitten. die zijn scheef. Moet ik nog een keer mooie rechte voor laten draaien. :*
 
Hoe kan je die kleuren nou niet mooi vinden 8P

Ik vind hem er iig super vet uitzien.
Zag ook dat ik er nog een aantal foto's van had. Je zal ze wel in het foto topic zien verschijnen.

Grtz Hans

Btw: wat zijn de eerstvolgende plannen wat je eraan gaat doen?
 
dit zwaargewicht ziet er goed uit! eindelijk is goed in elkaar en goed knallend :)!


Spasta said:
Btw: wat zijn de eerstvolgende plannen wat je eraan gaat doen?



kilo'tje of 40 lichter maken denks? ;)!
 
Hij was weer mooi @ meppel:D Wel vet dat je vriendin ook ging sprinten8) haha ze won nog wel volgens mij :D Nja blijf zo doorgaan met dit project!:D
 
idd das dint is kk vet :)

alleen die sticker op je achterkap vind ik iets minder mooi :p

succes LuKaZ ;)

AdiozZz
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top