E choke Minarelli Horizontaal

Juuulke1

Member
Ik ben een nieuwe carb (Dellorto PHVA17.5TS) aan het bestellen voor mijn beta ark 2006 ac (minarelli H blok)
En vroeg me af welke choke ik dan moet halen die in de carb past en met de aansluiting klopt van mn blok. Zal deze e choke passen?


op de carb
 
Advertisement - register to remove this

Het komt veelal voor dat die in warme toestand blijft steken en zich dus niet terug trekt als de motor afkoelt. Gevolg is dus dat de volgende koude start een drama wordt.

Het is geen gegeven dat dit bij jou ook voordoet. Mocht je deze symptomen hebben dan weet je waar te zoeken.
 
Het komt veelal voor dat die in warme toestand blijft steken en zich dus niet terug trekt als de motor afkoelt. Gevolg is dus dat de volgende koude start een drama wordt.

Het is geen gegeven dat dit bij jou ook voordoet. Mocht je deze symptomen hebben dan weet je waar te zoeken.
Simpelste is dus gewoon ombouwen om het te voorkomen?

zoals dit
 
€3,54 | Zs Racing Manual Choke Starter Valve Kit Voor Dellorto Phva/Phvb 17.5

Je kunt toch gewoon de huidige e-choke proberen? Als dat niet werkt zet je de handchoke erop.
 
€3,54 | Zs Racing Manual Choke Starter Valve Kit Voor Dellorto Phva/Phvb 17.5

Je kunt toch gewoon de huidige e-choke proberen? Als dat niet werkt zet je de handchoke erop.
Heb hem toch maar reserve gehaald ivm dat er op de vorige choke ook problemen waren + de choke was voor mij maar 91 cent met gratis verzending, en een handchoke geeft me meer zekerheid...

1724666010322.png
 
Back
Top