H Henk_de_mol Old skool member 20 January 2007 #1 Welk programma gebruiken jullie? Wat werkt het makkelijkst? Waar te halen? Ik hoor het wel!
NeoGeniX Husqvarna SM450R 20 January 2007 #2 Nero zou ik aanraden. Te verkrijgen bij de betere "nonlegale" mogelijkheden die je tot je beschikking hebt
Nero zou ik aanraden. Te verkrijgen bij de betere "nonlegale" mogelijkheden die je tot je beschikking hebt
Divided. Well-Known Member 21 January 2007 #3 op dvd filmt te kopieren dvd shrink(gratis te downen) die gaat ook om de beveiliging heen grote (dual layer) dvd's zet die automatisch om zodat die op 1 schijf past(duurt max 1.5 uur) hierbij heb je wel nero nodig.
op dvd filmt te kopieren dvd shrink(gratis te downen) die gaat ook om de beveiliging heen grote (dual layer) dvd's zet die automatisch om zodat die op 1 schijf past(duurt max 1.5 uur) hierbij heb je wel nero nodig.
Sjoerd Well-Known Member 21 January 2007 #5 Nero en DVD rebuilder, shrink shrinked soms niet echt mooi.
H Henk_de_mol Old skool member 21 January 2007 #6 Nero gebruik ik voor CD rom ook ja.. Bevalt wel.. Ff kijken of dat met DVD ook zo is
kees1988 Well-Known Member 22 January 2007 #7 Ik gebruik dvdclone 3.8 en nero. Dvdclone op de 'nonlegale' ( wat een mooi woord ) manier uiteraard.
Ben Retired 23 January 2007 #8 Ik gebruik DVD Shrink. Heerlijk programma. Kopieert zo door de beveiliging heen. Ik huur film , kopieer ze en breng ze weer terug ..
Ik gebruik DVD Shrink. Heerlijk programma. Kopieert zo door de beveiliging heen. Ik huur film , kopieer ze en breng ze weer terug ..