This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dutch Quarter Mile 09

Inne, wanneer krijg ik een mail met info/takenlijst voor DQM? Ik heb me meteen aangemeld toen je om vrijwilligers vroeg, ik weet dat je druk hebt gehad met CarbageRun, Zwarte Cross, e.d. maar ik ga dinsdag op vakantie, en het evenement is maar paar weken van ons verwijderd. Dus het zou handig zijn om te weten van wat en hoe voordat ik uit frustratie weer een paar sensors kapotrij. Alvast bedankt!

Had ook graag willen kijken helaas zit ik dan 1500km van huis met me hol in de spaanse zon :+

ik had me ook al vrijwilliger met 2 maten van me aangemeld maar niks van gehoord. Weet niet of onze hulp nog nodig is, maar vele handen maken licht werk.

En dat moet grappig zijn?

Vind het zelf iig niet, aangezien iedereen toen drie kwartier/half uur in de warmte moest wachten...

Ben je weer op je pikkie getrapt niemand rijd express over de sensoren hij maakt hier alleen een sarcastische opmerking over.

Wie zit hier qua organisatie achter? Tis nl een beetje raar dat men voor een fatsoenlijke Dragrace naar Drachten moet rijden, maar wanneer er iets voor mensen met geld geregeld moet worden, dan kan het ineens wel. Doe mij maar fatsoenlijke auto's/motoren, die big bucks troep doet me echt nix

Kan me er niet zo druk om maken... Als er maar dikke auto's zijn. Nog iets leuk voor een meeting? Of gaat iedereen liever z'n eigen gang daar? Dane, is die Supra eindelijk eens klaar?

Een beetje zelfspot mag wel. Sarcasme heet zoiets.
En zover ik het nog weet was het eerder 15min-halfuur ipv 45.
Oh, en vlak nadat het was gebeurd heb ik een pagina vol verontschuldigingen neergezet op de meeting- en mijn project-pagina topic. Nu, maand later, ga ik liever om lachen dan huilen.

Ok, dat was mij dan voorbijgegaan...

Inne, had ik nou ergens gelezen dat als je iemand kende met een 'Snelle exclusieve wagen' dat die gratis mee kon doen?

oa ik