R Razma Well-Known Member 31 July 2009 #1 Voor wie zaterdag 22 augustus nog geen plannen heeft en van snelle/exclusieve autootjes houdt: Vliegkamp Valkenburg is the place to be. www.DutchQuarterMile.nl Impressive deelnemerslijst geloof ik en er is nog veel meer te doen +ralf+ Entree 15 Euro Nog mensen die gaan? -:-
Voor wie zaterdag 22 augustus nog geen plannen heeft en van snelle/exclusieve autootjes houdt: Vliegkamp Valkenburg is the place to be. www.DutchQuarterMile.nl Impressive deelnemerslijst geloof ik en er is nog veel meer te doen +ralf+ Entree 15 Euro Nog mensen die gaan? -:-
R Razma Well-Known Member 31 July 2009 #7 scootersprint demo's zijn er uitaard + de GoFast! Jetpack !
pimS Dajumn! 31 July 2009 #9 waarom kan jeje niet inschrijven met de motor... qurter mile event noemen, maar dr staan alleen exoten op de "drag"-lijst
waarom kan jeje niet inschrijven met de motor... qurter mile event noemen, maar dr staan alleen exoten op de "drag"-lijst
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 31 July 2009 #15 pimS said: present! Click to expand... Samen met moi ja InIMoeK said: Mischien is Dane er dan ook wel klaar voor Click to expand... Lol, had je gewild. denk dat die pas echt klaar is na de zomer. en volgend jaar met 700 pk boeken 8)
pimS said: present! Click to expand... Samen met moi ja InIMoeK said: Mischien is Dane er dan ook wel klaar voor Click to expand... Lol, had je gewild. denk dat die pas echt klaar is na de zomer. en volgend jaar met 700 pk boeken 8)
pimS Dajumn! 1 August 2009 #18 Driftpromotion said: Samen met moi ja Click to expand... Deal, hoest met de stickers
Dirk. Well-Known Member 1 August 2009 #19 Ik denk dat ik ook wel even een kijkje kom nemen, lijkt me wel tof.
Jesse. Aircooled 1 August 2009 #20 Mm ik doe liever zelf mee. Wil wel eens zien of die exoten de 1/4 mile tijden halen die er staan...