Dunlop TT91

Yankovich

Well-Known Member
Hallo iedereen,

Ik was laatst opzoek (internet) naar TT91 banden, maar kan ze nergens meer vinden. Op monstermoto en euroscooters verkopen ze alleen nog maar TT92.
Verder, heeft iemand de TT72 al getest? Dat is toch een regenband?

Yankovich
 
Advertisement - register to remove this

TT 72 is naar mijn weten alleen in 12 inch te verkrijgen :) en zeer prijzig :X voor een setje ( 12inch) betaal je volgens mij minimaal 225 euro....

tt91, heb ik gelukkig laatst via via nog kunnen bemachtigen, jammer genoeg zijn deze uit de handel gegaan :(
 
Last edited:
tt92 schijnt naar horen zeggen iets beter te zijn dan de 91.. ze "waarschuwen" wat eerder als je begint te glijden.
hoe komen jullie er trouwens bij dat het een regenband is???
een 92 schijnt slechtere water afvoer te hebben dan een 91.. dus echt een regenband is het niet
 
@ Berre het gaat om de TT72 dat is een regenband :)

Feuteu :+

pict.jpg
 
tt91

tt91 uit de handel??

raar want ik kan ze nog bestelle

De productie van de TT91 is gestopt, uiteraard zal er hier en daar nog oude voorraad zijn!
TT 92 is de verbeterde versie, Dunlop.
De TT 72 is een echte 100 procent regenband met een zeer zacht compound.
Productie aantallen liggen veel lager vandaar dat ze meer kosten!
Werken super goed Robin Vermeulen heeft ze getest weet ik!
 
De productie van de TT91 is gestopt, uiteraard zal er hier en daar nog oude voorraad zijn!
TT 92 is de verbeterde versie, Dunlop.
De TT 72 is een echte 100 procent regenband met een zeer zacht compound.
Productie aantallen liggen veel lager vandaar dat ze meer kosten!
Werken super goed Robin Vermeulen heeft ze getest weet ik!

malossi dunlops!!!

in de 10 inch zijn ze er niet dus we kunnen de tt72 niet gebruiken.

de sava`s doen het eingelijk ook goed
 
tt91 uit de handel??

raar want ik kan ze nog bestelle

Bestel je dan niet hele oude?? heb ergens gelezen dat oude dunlops erg hard worden en niet echt gunstig meer voor een race..

@yankovich TT92 kan je ook gewoon nog bestellen op euroscooters en zijn de nieuwe (verbeterde) versie van de TT91
 
Gelukkig worden de TT92's niet enorm heet, en heb je 's zomers een glijdende scooter met de temperaturen van de omgeving & asfalt..:(
 
Als je de band harder oppompt wordt het rubber warmer/zachter. Als je daar dan weer je vering op aanpast zou dat een oplossing kunnen zijn.
 
hey barrel

niet zo tof doen he ;) ga jij nou maar is een subframe bout voor me zoeken ... en geef jack gelijk ff een gaskabel ipv koppelingskabel :p hahaha
 
Back
Top