Goedenavond,
Heb nu een paar weken een Znen 50cc scootertje (ZN50QT-F). Met geen/weinig problemen. En gebruik hem om 20Km naar werk te kachelen, en terug logischerwijs.
Het was een 25 Km/h ding, en hem (of is het een haar...lastig hoor tegenwoordig) laten omkeuren naar 45 Km/h.
Heb alleen de rolletjes (was 5 gr, nu 8 gr), brandstofvlotter en krukasoliekeerring vervangen (hij lekte een beetje achter de vario).
Nu heb ik alleen nog 1 vraag m.b.t. een teken in het cockpitje, die telkens oplicht.
Ik dacht eerst dat het te maken had met de brandstof, aangezien de oude vlotter het niet meer deed. Maar ook na vervangen van de vlotter brand hij nog steeds?
Het is het " telefoonhoorntje" links onderin (waar de km/h teller naar wijst). Dacht eerst dat ze hiermee de tankslang bedoelde????
Kan iemand het duiden?
En nu ik hier toch ben...
Toen ik de krukasoliekeerring verving, zat er achter de oude keerring geen lager die ik wel verwacht had. Maar keek ik direct tegen een tandwieltje aan, die waarschijnlijk de nokkenas in beweging zet. Ik neem aan dat dit tandwieltje zich in een ander compartiment begeeft, en dat hierachter het krukaslager zich bevind?
En ja, ik heb de handel even schoongemaakt met wasbenzine en een kwastje
Ik hoor het graag,