duidelijkheid

SilenceX

Stjop vast
Ik wil dus een "hebo manston replica" of een "stage 6 racing" icm c16, 19mm gewoon voor op straat. Maar ik wil nu even duidelijk weten of ik gewoon kan blijven rijden met benzine en olie tank en of ik gewoon met 95 kan blijven rijden en of ik nog olie bij me benzine moet gooien.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Euro 95 kan altijd, euro 98 is natuurlijk altijd beter maar heel veel maakt dit niet. Het belangrijkste is dat je goede olie gebruikt (vol synthetisch).

Met de benzinetank en olietank kun je gewoon blijven rijden en als je dan tankt gewoon nog een dopje olie erbij gooi, want een 70cc vraagt net wat meer olie om goed gesmeert te kunnen worden.
 
tjaa, je kan wel gewoon met olietankje blijven rijden. maar je setup draait wat meer toeren, dus zou ik dan wel altijd een dopje olie extra bij de benzine gooien. gewoon voor de zekerheid. je zal niet de eerste zijn waar het oliepompje van kapot gaat:rolleyes:
 
haal gwn je oliepomp eruit!!!

als je tog niet wilt luisteren ga je je setup zo naar de klote rijde!!

met oliepomp heb gwn weg te weinig olie in je mengsel wat slecht is voor smering van cilinder, enzovoort als je dan tog oliepomp wilt late zitte
zal je zowieso olie bij je naft moete toevoege

in 1liter naft 25ml olie
in 2liter naft 50ml olie
enzovoort... (dacht ik tog)
dit is wel zonder oliepomp
 
Back
Top