Duidelijkheid stage6 uitlaat

jandescooterman

Well-Known Member
Ik rij nu met mijn tehnigas rs op een stage6 racing(vlinder) en met een 21mm carb, hebo koppeling en vario, doppler krukas. Maar ik denk dat die met een ander uitlaat nog beter gaat.

Zon stage6 pro uitlaat schijnt koopmans ook veel pk's te hebben gehaald.....hoe zit het nu met deze uitlaat want hij is maar 140 euro......

En is er wat bekend over de stage6 1200 uitlaat, of hoe die ook heet??


Mvg, Jan.
 
Advertisement - register to remove this

die stage 6 1200 pijp is wat hoogtoeriger, en zal het beter doen op je stage 6 racing cilinder dan de goedkopere stage 6 uitlaat, en beter als je technigas.
 
Ja dat d8 ik al....maar die stage 6 pro uitlaat vind ik wel aantrekkelijk voor maar 130 euro....en daarmee kregen jullie toch ook aardig wat vermogen met een stage6 racing...d8 16 pk ofzo? Want ik gebruik me scoot gewoon voro de fun om te touren en wil eigenlijk liever niet zon dure uitlaat kopen....
 
die stage 6 pro kan je ongeveer vergelijken met een yasuni R denk :) de technigas RS 70 is nog geeneens zo;n slechte pijp :)

Ik zou voor de R1200 gaan, zeker geen Pro pijp

Maar als je het meer voor het touren gebruikt en nog wel goed vooruit wilt komen kan je hem natuurlijk altijd kopen , maar 16 pk , nee! :)
 
Back
Top