ducati 4takt cdi blijkt al ontgrenst?

stefaaaan

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb de ducati 4takt cdi gekocht (voor zip 4takt) met gele stekker om op deze wijze nog een begrenzer aan te kunnen sluiten. De ducati met gele stekker zou nog begrenst moeten zijn en na hem in te zagen zou je dit dus weer kunnen verbinden met een schakelaar (als begrenzer). Ik heb dus een ducati cdi met gele stekker aangeschaft maar tot mijn verbazing zie ik dat er maar 1 pootje omhoog steekt (ik heb er nog niks uitgehaald!!). Zie foto's.

Kan ik dus hier geen begrenzer op aansluiten? Het gaat overigens om een brom cdi, dus geen snor tuning bla bla.

Alvast bedankt voor de informatie.

foto.jpg


foto2.jpg


foto3.jpg


foto4.jpg
 
Advertisement - register to remove this

of je hebt per ongeluk al een pootje afgebroken of je hebt een cdi gekocht van een lx 25 4t deze heeft ook een gele stekker, er is alleen geen mogelijkheid om hierbij een lus door te halen en deze daarna te gebruiken als begrenzer.
Als je deze wil zou je een langfang kokusan cdi van een zip 25 4t moeten hebben.
mvg
Jos Koelewijn
JRS Scooters
 
of je hebt per ongeluk al een pootje afgebroken of je hebt een cdi gekocht van een lx 25 4t deze heeft ook een gele stekker, er is alleen geen mogelijkheid om hierbij een lus door te halen en deze daarna te gebruiken als begrenzer.
Als je deze wil zou je een langfang kokusan cdi van een zip 25 4t moeten hebben.
mvg
Jos Koelewijn
JRS Scooters

Pootje is niet tijdens het openhalen afgebroken. Heb er speicaal nog op gelet. Het rare is dus dat als ik de cdi aansluit, hij nog steeds begrenst lijkt en maar "erg zacht rijd". Ik snap er niks van...
 
Back
Top