Druppels olie uit de carter na het rijden.Runner sp pro 2005

1nfo

Well-Known Member
Eeey jongens ik had een vraagje. Weet iemand mischien waarom er nou olie uit mij carter druppelt wanneer ik een stukje heb zitten rijden? Ik wordt er echt ziek van, ik weet serieus niet wtf er aan de hand is. Pls help me. :D :D
Alvast bedankt jongenssss. :D :D
 
Advertisement - register to remove this

Mss blijft dat kabeltje wat je carter in gaat hangen zodat er altijd olie uit stroom. Of zit er vuil zodat het altijd open blijft. Haal even je carterdeksel eraf en kijk eens goed of het wel echt van binnen uit komt. Maak het ff schoon en zet alles goed terug. Ga dan een stukje rijden en bekijk het resultaat.
 
Je moet ons vertellen waar het PRECIES VANDAAN komt anders kunnen we je moeilijk helpen. En is het zeker olie? Is het heel dik of is het gewone 2takt olie? Of stiekem toch benzine/koelwater met vuiligheid?

Het ergste is als er echt olie lekt, uit je vertanding is het kutste en uit je carb is niet zon ramp maar ook niet gezond en als het olieslangetje van je carb af is dan heb je binnen een minuut een warm of vastloper
 
Maar als het hele carter eronderzit, komt het bij de oliepomp vandaan denk ik, want als het van je vertandingsdeksel is, blijft het achterin je carter liggen zou ik zeggen aangezien het daar een stukje dieper is, en met optrekken ook alles naar achteren gaat
 
Ik had hetzelfde probleem mn scooter lekte olie en ik haalde de cartetkap eraf waar t uitkwam en ik maakte het schoon en zette het er weer op en en k zweer tot ik nergens aan ben gekomen en nu loopt ie bijna 80 ipv 40 weet egt niet wat k fout heb gedaan maar heb alles op zn plaats gezet zoals het hoorde maar hij lekt wel nogsteeds
 
Back
Top