Drukveer

Hoii, ik heb een speedfight 2 met standaard uitlaat, malossi vario en volledig ontgrensd, nu vraag ik me af welke drukveer het best kan gebruiken malossi geel of wit heb al een beetje gezocht maar niet echt een duidelijk antwoord wat raden jullie mij aan?

Advertisement - register to remove this

Drukveer hoef je niet te veranderen nog miss een witte niet te sterk. Je moet pas echt veranderen als je meer vermogen krijgt zoals andere cilinder of uitlaat

Zeker niet ik heb nu de witte er in zitten en de scooter loopt echt veel beter dan met de originele de witte is iets strakker dan origineel, maar nu hoor ik van anderen dat je met geel toch iets beter zit
Post automatically merged:

Maar ik wil dit zeker weten voordat ik een gele koop

Zeker niet ik heb nu de witte er in zitten en de scooter loopt echt veel beter dan met de originele de witte is iets strakker dan origineel, maar nu hoor ik van anderen dat je met geel toch iets beter zit

Dan zou ik het gwn proberen tis lastig zeggen

Freejay

Member

Meestal kiezen mensen voor geel omdat dit 15% strakker is, en wit is 7% strakker. Dus tussen origineel en wit is niet een heel groot verschil.

Advertisement - register to remove this