Drukveer probleem?

Vince_V

New Member
Hallo mensen,

heb nu een tijdje geleden mijn yamaha neos opgefokt. Dit is de setup:
Tp racing 70cc
Pwk 24mm
Malossi multivar
Malossi torque driver
Big-one racing uitlaat

ben erg tevreden hoe hij weg trekt maar bij de 70/80 schiet hij te hoog in de toeren en trekt hij minder goed (blijft tot die snelheid perfect op toeren). Heb er nu een rode drukveer in zitten maar kan het zijn dat er een lichtere in moet? Er zit een ongebruikte rand van +\- 6mm op de vario die niet word gebruikt. Alsvast bedankt voor de reacties
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hallo mensen,

heb nu een tijdje geleden mijn yamaha neos opgefokt. Dit is de setup:
Tp racing 70cc
Pwk 24mm
Malossi multivar
Malossi torque driver
Big-one racing uitlaat

ben erg tevreden hoe hij weg trekt maar bij de 70/80 schiet hij te hoog in de toeren en trekt hij minder goed (blijft tot die snelheid perfect op toeren). Heb er nu een rode drukveer in zitten maar kan het zijn dat er een lichtere in moet? Er zit een ongebruikte rand van +\- 6mm op de vario die niet word gebruikt. Alsvast bedankt voor de reacties
Zou toch is een malossi geel proberen en waarschijnlijk moet je dan ook iets lichtere rollen
 
Oke heb een een gele drukveer en 4gr rollen erin gedaan maar de scooter deed eigg nogsteeds het zelfde. Volgas rond 10.700 toeren blijven en naar 80 naar 11.000+. Het optrekken was er ook wat op achteruit gegaan dus moet ff iets anders proberen. Heb ook een extra ring in de vario gedaan omdat ik er een nieuwe v-snaar op had gedaan en de snaar niet helemaal boven in de achterpoelie lag.
 
Oke heb een een gele drukveer en 4gr rollen erin gedaan maar de scooter deed eigg nogsteeds het zelfde. Volgas rond 10.700 toeren blijven en naar 80 naar 11.000+. Het optrekken was er ook wat op achteruit gegaan dus moet ff iets anders proberen. Heb ook een extra ring in de vario gedaan omdat ik er een nieuwe v-snaar op had gedaan en de snaar niet helemaal boven in de achterpoelie lag.
Ja dat is logisch he, je snaar komt helemaal bovenin je variateur en daarna draait die op de motor zelf
Post automatically merged:

Ja dat is logisch he, je snaar komt helemaal bovenin je variateur en daarna draait die op de motor zelf
Zou iets zwaardere rollen proberen
 
Back
Top