Drukveer medium of zwaar

Ik heb een Peugeot vivacity waarvan ik de overbrenging perfect wil krijgen, maar daarvoor heb ik een beetje van iemand anders zijn ervaring nodig.
Setup
Malossi 70cc sport
17,5 dellorto @95
Schuimfilter
Sito plus
10 gram rollen (snor vertanding)
Ori variateur
1500 rpm trekveren.

Ik wil nu een goede drukveer kopen omdat ik merk dat hij slipt maar bij zo’n setup als deze moet ik dan meer richting sterk gaan of een medium, alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Advertisement - register to remove this

Ligt eraan welke merk drukveren set je wilt gebruiken..

Zo heeft malossi meer drukveren in de handel dan naraku die met een 3 systeem werkt.

Snap alleen de snor vertanding niet, als je er hoopt langzamer ermee te gaan zeg ik niet doen. Want met die 70cc loopt die gewoon heel snel uit de vertanding en dat rijd gewoon kut.

Of je moet van de cilinder spoelpoorten dicht maken zodat het vermogen ook naar beneden gaat.
 
Wil je snelle optrek, dan begrijp ik de snor vertanding. Dit gaat ten koste van top. Ik begrijp dat je dit juist wilt, klopt dat?
Wat bedoel je met; hij slipt? Dr snaar of de koppeling?
Groet,
 
Sorry voor de late reactie mijn telefoon was leeg en ik was niet thuis, maar het is een brom, hij loopt nu 75 op de teller. De vertanding is snor omdat ik veel trekkracht wil maar misschien ga ik die veranderen. En de koppeling slipt volgensmij niet maar de v-snaar. Ik heb ondertussen ook een leovince handmade s uitlaat erop gezet.
Post automatically merged:

En ik zat bij de drukveren te kijken naar de stage zes veren omdat die makkelijk af te lezen zijn.
 
Wil je snelle optrek, dan begrijp ik de snor vertanding. Dit gaat ten koste van top. Ik begrijp dat je dit juist wilt, klopt dat?
Wat bedoel je met; hij slipt? Dr snaar of de koppeling?
Groet,
Ik begrijp dat niet i.c.m een 70cc cilinder.. Meer vermogen en een kortere vertanding gaan nooit goed samen.. Zelfde dat het ding de hele tijd in de eerste versnelling blijft rijden.. Hoop extra toeren draaien benzine verbruiken, maar niks harder kunnen gaan.


Zou zelf een witte drukveer nemen, vooral met Sito plus.. Ding is niet echt een toeren draaier.
 
Back
Top