Drugs

Status
Not open for further replies.
Ik ben alleen verslaafd aan adrenaline :p maar dat kan geen kwaad

Hahaha nooit drugs gedaan alleen blowen deed ik wel...te veel maar daar ben ik dan ook al lang mee gestopt en zelfs gestopt met roken...
Drugs is rotzooi, en ik vind het zwak al je drugs nodig om een leuke tijd te hebbe.
Ik ken zat mensen die et gebruiken en het begint met een pilletje en uiteindelijk zitte ze aan de speed, coke, ghb en noem et maar gelijk op... en staan ze tot zondagmiddag te hakken in de Zino.
En volgens mij begint het bij de meeste met een pilletje om stoer te doen ofzo....
en je word er ook niet bepaald slimmer op :s
Een jongen die ik ken die hebbe ze een tijdje geleden opgenomen in een psygiatrische inrichting, die was helemaal doorgedraaid door die drugs... hij gebruikte voort elke dag speed en op een dag snoof ie 3 gram weg ofzo...
toen heeft ie 4 uur lang de politie opzitten bellen dat ie achtervolgd werd door een jaguar en een mercedes... die heeft wel 2 weken in een isoleercel gezeten..
Dus beter gebruik je nix.
 
Originally posted by Nick031
Het is maar wat je verantwoord noemt!!

Wat is heir niet verantwoord aan dan? Heb je zelf ook ervaring met drugs of ben jij zo iemand die er niets vanaf weet en net zoals de president vanuit zijn torentje allerhande opmerkingen plaatst die op niets zijn gebaseerd? Verdiep je er eerst eens in of zo voordat je domme dingen gaat zeggen.....

:|
 
Waarom denken mensen altijd dat drugsgebruikers denken dat ze ''iets'' nodig hebben? Het komt natuurlijk ook vaak genoeg voor dat ik gewoon lekker op stap ga met een pilsje er bij. Maar dat mag dan natuurlijk weer wel want dat is legaal en sociaal volledig geaccepteerd. Het is gewoon ee toevoeging waardoor je je wat lekkerder voelt, of net wat langer wakker blijft. Ik vind dat er niets mis is met middelen gebruiken die het leven wat aangenamer maken. Zo is het nog steeds zo dat als ik opsta ik een kopje koffie pak. Smaakt goed en zorgt er voor dat ik wat sneller wakker word. Daar is toch ook niets mis mee? Ik kan het mezelf ook wat vervelender maken en een kop cafeine vrije koffie pakken en wat langzamer wakker worden. Maar waarom zou ik? Zolang je niet verslaafd bent aan drugs en het niet al te vaak gebruikt zie ik het probleem niet. We hebben het hier niet over heroine of zo maar gewoon over drugs zoals coke en pilletjes.

8)
 
Originally posted by Tim
ik snap ook niet wat mensen moeilijk doen, andere werelden bekijken is best leuk!


Juist! Ik doe het wel maar ben absoluut niet verslaaf het is gewoon vet!
 
Ik krijg echt zo'n bekrompen gevoel van een aantal mensen hier die hun mening geven. Die meningen zijn voor mij dan ook echt waardeloos, vooral omdat ze gewoonweg niet weten waarover ze praten.
Verantwoord drugsgebruik is volgens mij wel mogelijk, want hoe hard het ook word geprobeerd, het is nog steeds niet duidelijk bewezen dat xtc blijvende schade aanricht. Er zal uiteraard wel wat schade zijn, maar dat is te verwaarlozen in vergelijking met roken, alcohol of koffie bijvoorbeeld.
Over mezelf, ik ben met het een en ander bekend en weet dit volgens mij op een verantwoorde manier te gebruiken. Ik moet niets doen van mezelf, als het er niet van komt dan maakt mij dat helemaal niets uit.

Amen :)
 
Blowen doe ik niet vaak eigenlijk, afgelopen vrijdag weer voor et eerst in 2.5 maanden, verder pak ik wel es een pilletje of 2 :p maar dat is om de 2 maanden ofzo dus wel redelijk verantwoord d8 ik zo..

Verder binnen kort es stackers proberen [herbal zooi].
 
Ik blow af en toe eens, maar niet als ik verantwoordelijke dingen moet doen. Dus niet tijdens werk of school.
Alleen in de vakantie doe ik het iets vaker. Verder doe ik het niet al te vaak.

En ik neem af en toe ephedra (gwoon herbal zooi, weinig mis mee) om wakker te blijven als ik een filmnacht ofzo heb :)
 
Originally posted by eazy-s


En ik neem af en toe ephedra (gwoon herbal zooi, weinig mis mee) om wakker te blijven als ik een filmnacht ofzo heb :)

Heb je weleens je hartslag gecheckt als je die shit op hebt? Ik ben toch echt van mening dat het niet zo mild als dat men denkt. Bovendien wordt het half april uit de handel genomen dus sla maar alvast een extra potje in. Ik heb net nog een potje van dertig gehaald maar ik haal binnenkort nog een potje(Bionix) met 75 stuks zodat ik nog een leuk voorraadje heb liggen...

8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top