This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7

wat een ramp bartj :+

zaterdag nog een leuke avond gehad.
29mg 2c-c en later nog een cappie met 29mg 2c-c.... dus

en dan twister spelen, de gele stippen zag k bijna niet en de groene en blauwe leken bijna dezelfde kleur :+


Haha paarse driehoeken zijn ook geen straf hoor :+
 
Tering, afgelopen week alleen maar liggen blowen in de avond. Vandaag niet en ik kom gewoon NIET in slaap.
Maar even een sigaret roken dan.
 
Pas der maar mee op el toro, kut wiet! Je gaat je er uiteindelijk alleen maar vertiefter van voelen... Heb het veel om me heen gezien, jongens die zich alleen maar gingen afzonderen en slechter gingen voelen..
 
Krijg je weer van die reacties dat pillen en alles ook slecht is bla bla bla..

Het verschil is gewoon dat je wiet zo elke dag gebruikt, en een pilletje/gh'tje/keta enz enz is gewoon af en toe, dus miss idd beter op ze tijd een pil vreten ja !

En als je je doordeweek kut voelt, miss op 1 of andere manier afleiding zoeken !
 

Ben 't met je eens hoor
 
Ik ben na heftig gebruik van G en coke nu 1 jaar precies clean.
Ik merk wel dat het erg veel scheelt met je gestel, en dat je lichaam erdoor erg verandert.
Voel me nu frisser en fitter, en ben nooit meer down.
Moeilijke tijd ook gehad, en soms nog.
De vriendenclub waar ik nu bij ben gekomen is tevens mijn voetbalteam hebben me enorm geholpen met het stoppen ervan, dus me oude clubje ga ik niet echt meer mee om.
Voetbal weer sinds vorig jaar, dus de tijd dat ik drugs gebruikte (7jaar lang) is dus ook de tijd dat ik me passie (voetbal dus ) weg heb gegooit.
Terwijl ik denk ik aardig ver had kunnen schoppen.
Sport nu wel heelveel, doe nu hardlopen en voetballen en zaalvoetbal.
En sinds kort ook mountainbiken intensief.
Sinds ik ben gestopt met drugs is er 6 kilo bij, maar ik moet zeggen ik drink nu wel veel meer.
Ga trouwens niet echt meer naar feesten, alleen op stap in de stad of ergens in een kroeg een biertje doen.
Terwijl ik dat eerst alleen kon met drugs, of lol hebben zonder drugs kon ik niet! en dat is gewoon een psychischprobleem.
Ik kan zeggen dat het me enorm veel geld scheelt, en hoop dat ik me zo goed kan houden.
Want ik zie om me heen te veel hun leven verpesten met die zooi, en dat wil ik niet, omdat ik nu een perfecte baan heb. een mooie vriendin waar ik gelukki9g mee ben, en een leven leid waar ik, me vader en vooral me moeder trots op kan zijn.
Ik denk wel dat een keertje niks uit zou maken, maar ik weet dat ik dan in me eigen patroon kan terugvallen en dat wil ik niet.
De tijd die ik 7 jaar lang heb gehad met drugs is nu genoeg geweest, kan om de momenten nog erg lachen, maar eens houdt het op toch..?

Toch is het heel fijn dat je iets hebt waar je je verhaal kwijt kan zeg..
 
Pas der maar mee op el toro, kut wiet! Je gaat je er uiteindelijk alleen maar vertiefter van voelen... Heb het veel om me heen gezien, jongens die zich alleen maar gingen afzonderen en slechter gingen voelen..

Thnx, ik herken het afzonderen wel.
Laatste tijd ging ik 's avonds naar een vriend thuis alleen maar lopen roke en diep in de nacht knetter gaar op de scooter terug..
Maar ik besef me nu dat het veel nadelen heeft,, wordt/werd echt brak wakker 's ochtends. En soms gewoon heel kut voelen. Nergens zin in hebben..

Nu wil ik het echt niet elke dag meer gaan doen.. Af en toe in de avond als ik niet meer weg moet misschien. ( ik had het voordeel wel dat ik nooit hoefde te bestellen/betalen)

Ook schrik ik wel van de verhalen die hier langs komen en heb ik respect voor de jongens die er vanaf zijn of onder controle kunnen houden. Vind het ook goed dat jullie dat vertellen zodat de jongere mensen zoals ik wel weten wat de gevolgen kunnen zijn.

 
heb zelf veel geblowt toen het uit ging met m'n vriendin.... dan sliep ik beter enzo.
maar idd, lekker duf de volgende ochtend enzo.

toen heb ik ook tegen mezelf gezegd dat het na de vakantie welletjes geweest is.
en dat heb ik ook gedaan, veel beter
 
Haha paarse driehoeken zijn ook geen straf hoor :+

+1

Ik heb ze ook, zaterdag eens proberen of ze nog niet bedorven zijn :+
Ik heb 2 vrienden naar een afkickkliniek mogen brengen omdat ze zelf niet meer wisten wat voor en achter was. Je zag ze ook veranderen door de coke. Heel eng was dat.

Dat heeft me ook weerhouden om drugs te gebruiken op feesten. Ik was heel nieuwsgierig maar ik durfde het niet aan. En toch, na 3 a 4 jaar, na al die geweldige verhalen die ik te horen kreeg, toch maar eens een halfje geprobeerd. Man, wat een wereld ging er voor me open!
Dat is nu ruim een jaar geleden sinds toen ongeveer 1x in de 2maanden, soms iets meer, soms iets minder. Maar ik probeer wel dat vast te houden omdat ik niet af wil glijden zoals anderen dat hier wel overkomen is.

Ik rook overigens niet, blow niet, geen M, geen g, geen coke/pep, alleen x
 
ja maar er is een heel verschil tussen coke en xtc he...

een pilletje op z'n tijd kan eigenlijk maar weinig mee verkeerd gaan.
coke is gevaarlijk voor mensen die vatbaar zijn voor verslavingen.
 

+1
had ik geschreven kunnen hebben :#
 
Toch is het heel fijn dat je iets hebt waar je je verhaal kwijt kan zeg..


Lees gelukkig steeds meer zulke verhalen hier :W

Drugs heb ik totaal geen problemen mee, zolang je het maar in de hand weet te houden. Verslaving daarentegen heb ik wel een probleem mee, omdat je dan de mensen etc om je heen verwaarloosd.

Man, wat een wereld ging er voor me open!

Mijn eerste feest was met drugs, en die wereld heb ik daarna weer lekker gesloten . Maak het feest liever helder mee zodat ik tenminste van de muziek kan genieten (mits er goed gedraaid word offc )

Wacht nou ook al een jaar op een vaagheids feestje met een paar vrienden maar niemand wil het bij hem thuis doen :+
 
Ik geniet ook van de muziek hoor

Kan overigens ook gewoon weken lang van 't spul afblijven. Totaal geen moeite mee. Maar op een feestje ga ik wel altijd lekker los :#