This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7


TE vaak gaat bij mij niet op. Laatste keer is inmiddels goede 4 maanden terug..
Bij dokter ook verteld van drugsgebruik maar dat was t volgens hem zeker niet.
 
Ja uhm hoe beschrijf ik het. Voelt een beetje alsof je pan onder stroom staat 1 seconden. Het is in ieder geval niet echt prettig. En gebeurt op de vreemdste momenten.

Gelukkig heb ik het anderhalf jaar niet meer gehad denk ik.

Moet je maar ff opzoeken op partyflock ofzo
 
Ja heb dat ook wel eens gehad van die rare schokjes :s net of je hersens even 1 miliseconde aan en uit gaan ofzo haha , is idd niet echt uit te leggen echt vet iritant gevoel iig. Had dit ook ervaren in periode dat ik veel na feesten ging en alleen pillen gebruikte.
 
Ik heb nu ook speakers. Op Beat The Bridge pas proberen denk ik

Die "kortsluiting" heb ik trouwens ook wel eens gehad. Heel irritant, soort stuiptrekking oid.
 
als ik toch lees hier hoeveel mensen dat gehad hebben
zelf nooit last van zulke dingen gehad...

zaterdag weer eens een klein beetje mdma op, was wel weer een keertje leuk :#
 
Maatje van me had afgelopen zaterdag voor het eerst xtc op;
'Wat een geweldige ervaring'
'Wauw man'!
'Niels, zie jij dat ook?'
Wat?
'Nou, die blokjes komen op me af, zometeen zit ik erin!'
Eh, oke?

Ik vond het prachtig om te zien. Vooral toen ie met een fransman stond te ouwehoeren, en dat ik aan hem kon zien dat er later pas achter kwam dat die gast frans aan het lullen was :#
 
Ik vond het prachtig om te zien. Vooral toen ie met een fransman stond te ouwehoeren, en dat ik aan hem kon zien dat er later pas achter kwam dat die gast frans aan het lullen was :#

FUCKING geniaal!! heb dat zelf bij een maat van mij ook meegemaakt op Q-base.. hij ook allemaal lullen. vraag ik m waar had je t over? Ja vanalles.. Jonge da was een fransman lul! whaha

Eerste feestje voor mij is daydream pas weer.. daarna loudness zin an!
 
speakers vielen mij toch wat tegen. op hardbass genomen maar kreeg een wat schommelend effect. rode eekhoorntjes zijn mij nog t beste bevallen.
word weer tijd voor een feestje