Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
He, pillenbazen. Ik heb nu paarse snoepjes gekregen van een maatje van het werk.


Iemand die miss weet welke het zijn? Gewoon paars beetje zwart gespikkeld. Staat verder niks op.


Morgen maar ff proberen, volgens hem en een paar anderen zijn ze goed te doen.


Laatste keer was half jaar geleden. Dus wel even leuk weer.
 
Deze heb ik met oud en nieuw ook gehad.

Ik vond ze zeer goed te doen! Was voor mij een pittig tijdje geleden dat ik minder moest nemen om em te spacen. Ik had er op de avond aan 2 genoeg.

Veel plezier ermee. Ze zullen je zeker niet teleurstellen:)
 
Paarse sterren heb ik hier ook.

Zijn op zich wel relax, maar heb der toch een partij van staan halucineren en met mij nog een paar vrienden. Ik zelf had er stuk of 8 op, misschien dat het daar aan lag. Maar die vrienden hadden er maar 2 of 3 op en die hadden het ook, dus...
 
Kom op Thomas, iedereen elke keer maar zeuren over de hoeveelheden... Ken best wel wat mensen incl mijzelf die op elk feest 8+ wegslikken die verder niets mankeren..

Paarse sterren zijn iig best goede snpejes :)! Moet iets van 110mg inzitten ofzo.
 
Dat moet iedereen natuurlijk ook zelf weten , geen problemen mee. Maar als ik 8 van die dingen opeet ben ik dood denk ik :D
 
Als je al een tijdje snoepjes doet weet je van jezelf wel wat je chill vindt en wat je grenzen zijn, hierbij komt ook nog dat ieder lichaam anders is en tolerantie speelt ook een rol.. Toch :)?

Ik vreet ook altijd wel aardig wat, maar vindt het gewoon chill om lekker te spacen :)
 
Tja, ik verbaas me soms echt hoe sommigen lopen te spacen op een halve of 1 pil, en dat ook nog eens 3 uur volhouden:p. Op 1 pil space ik echt niet (meer), heb er minimaal 2 nodig om te spacen, en wil ik dat behouden zit ik zo aan 6-8 per feest (maar meestal doe ik er max 4 om normaal te blijven zeg maar:p).
 
tussen de 8 en 12 pfff, gemiddeld 130-140 mg mdma.
heben er best uitgezien dan..


(plantje ik heb jou gemeet op x-qlusive in de gang, en nee ben geen belg:p)
 
Haha, da weet ik nog wel, je zei ook nog dat je niet zo vaak op het forum zit toch :p?

YY vallen erg lekker, voor het eerst op een feest gehad zaterdag.. Morgen weer op die rakkers knallen samen met de witte molentjes, een super combo :W! Ging ''aardig'' lekker vorige week :p.. Maar volgens mij viel me kop nog wel mee, dus dat ook mooi meegenomen, haha..
 
Deze heb ik met oud en nieuw ook gehad.

Ik vond ze zeer goed te doen! Was voor mij een pittig tijdje geleden dat ik minder moest nemen om em te spacen. Ik had er op de avond aan 2 genoeg.

Veel plezier ermee. Ze zullen je zeker niet teleurstellen:)

Koekwaus! :p
 
Mijn blauwe yy zijn opf:(. Vanavond ga ik maar aan de witte hartjes. Verleden week ook 1 van op en spacede daar net zo lekker op als die blauwe yy. Schijnen wel minder te zijn. Maar dat gevoel had ik er totaal niet bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top