Aangeboden Droomscooter: Benelli 491 GT

Status
Not open for further replies.

Julez

Julezrulez
Goeiedag,

Het is helaas dan toch zover:henko:; Het is tijd om afscheid te nemen van mijn droomscooter. Ik verkoop de Benelli omdat ik hem maar 2 dagen per week gebruik voor school en ik al een auto heb gekocht en binnenkort me rijbewijs heb.

Ik ben de tweede eigenaar en heb hem gekocht met +- 5500 km op de teller. Hij was helemaal origineel, op een paar lelijke stickers na. De stickers heb ik er af gehaald en jammergenoeg zat er een kras onder een van de stickers (te zien op foto 2, 3 en 4, voorzijkap schuin onder de zwarte inlaat) en zie je op de voorkap nog het silhouet van de stickers (te zien op foto 1 en 2). Dat zijn de enige minpunten. Ik heb iemand gevonden die meerdere kappen verkoopt van benelli, nieuwe voorkap kost bij hem 25 euro.

Nog wat informatie;
- Uiteraard met kenteken, papieren en reservesleutel.
- Km-stand: +-76xx km (word nog af en toe op gereden)
- Topsnelheid: +- 75 op de teller.
- Ixil ontgrensde pot uitlaat.
- Speciale custom knipperlichten achter (goed te zien op foto 5).
- Zeer strakke kont dmv het kleine spatbordje afgezaagd te hebben.
- Zeer speciale en unieke zijstandaard aan de kant van de uitlaat. (te zien op foto 6 en 7)
- Je krijgt er een hele mooie chrome HPG Sebac achterveer bij!
- Je krijgt er ook een zgan Ixil begrensde uitlaat bij!
- Originele stickers krijg je ook.
- Ook heb ik voor de scooter een uitneembare speaker installatie gemaakt, bestaande uit twee pioneer speakers, een versterker en een led-switch. Er komt zeer goed geluid uit, maar ergens tussen de versterker en speakers zit een kabelbreuk.

Tegen meerprijs (150 euro) erbij te krijgen: Nieuw gecoate zwarte SR velgen!! Ziet er superstrak uit en rijd heerlijk met nieuwe banden. Foto's via mail.


Voor meer informatie of nog meer foto's kun je me altijd een pm sturen :) .
Je kan me altijd een mailtje sturen om een afspraak te maken om te komen kijken! Julez_91@hotmail.com. Ik woon in Soest, omgeving Amersfoort.


Vraagprijs: 850 euro, of een heel goed bod:)!


- Op de foto's heb ik een blauw ophoogblokje, aluminium kleur kentekenhouder en knipperlichthouders. Deze zijn nu matzwart!

Foto's:








Met vriendelijke groet,

Julez
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top