Droge nx kit

Jantje_04

Member
Nu heeft een vriend van mij een droge lachgaskit besteld zonder eerst na te denken of dat wel gaat werken op een scooter?

Nu weet ik dit zelf ook niet zeker, dus nu de vraag of die goed gaat werken en ook prestaties meer gaat geven?
 
Advertisement - register to remove this

Werkt wel :7 alleen is de vraag voor hoelang :W

Hij zal de scooter dusdanig rijk af moeten stellen dat hij met gas een goed mengsel heeft, ipv. arm.


Lastig klusje iig :W
 
het werkt inderdaad zeker.
maar het probleem is je hebt nu heel weinig smering als je de nos inspuit oftewel het loopt gegarandeert kapot.
de eenigste oplossing is je scooter heel rijk af te gaan stellen maar om het gewenste resultaat te bereiken van goed zonder nos rijden en goed met nos rijden zal lastig worden. er is na mijn ervaring eigenlijk geen tussenweg het loopt gewoon of bagger zonder nos inspuiting en loopt je dan niet kapot omdat het rijk is afgestelt ,of het loopt goed zonder nos en met nos loopt het kapot, vanwege te weinig smering tijdens de inspuiting.
 
is wel af te stellen maar dan zou je puur en alleen met nos kunnen rijden en totaal niet zonder,

Ook een aanrader om dit op de bank te doen zodat je gelijnk kan zien wat de AF meter doet, mischien dat t dan lukt om t een beetje normaal af te stellen :)
 
gewoon beginnen zonder carburateur sproeier :p.
ik zou er niet aan beginnen, wel kun je de kit uitbreiden naar een natte versie.
 
:p dat gaat het dus waarschijnlijk dan niet worden alleen zo'n droge kit, en wat heb ik dan nodig om de kit uit te breiden naar een natte?

Alvast bedankt voor de snelle replays.
 
fuel pomp en fuel solinod en een een fogger met 2 aansluitingen 1 voor nx andere voor fuel+ andere aanstuuringsmodulle.

mijn advies koop een nate kit want alleen al het uitbreiden kost al bijna evenveel als een natte kit compleet. als je alles los moet kopen dan
 
Back
Top