dringent vraagje

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
ey ik ben bezig me zip sp om tebouwen, ik heb een grootere radiateur erop gezet. deze radiateur heeft maar 2 aansluit nippels in plaats van de std met 4.
nou zat ik ff tedenken hoe ik het dan moet aansluiten want ik kan me orginele koelvloeistof reservoir ook ni kwijt. ik kwam op het volgende uit.
ik heb 1 reservoir me 1 nippel, 1 benzine reservoirtje met 3 aansluit nippels, radiateur met 2 aansluitpunten en op me blok ook 2 aansluit punten.
dus ik d8 dat dit misschien wel kan werken.
plaatje 1
zouden jullie ff kunnen kijken en je commetaar leveren zodat ik kan beginne met bouwen
 
Advertisement - register to remove this

op tekening staat dus 2 tankjes :? :? .


Wij hebben het zo gedaan:

-2 slangen op koolhuis, 1 daarvan op zeikant van cil.
andere slang van koolhuis gaat naar resevoir.
-andere kant van resevoir radiateur,andere kant van radiateur gaat naar de cil. of terwijl op de kop van de cil.


zou hoort het :*
 
dragsterlover said:
op tekening staat dus 2 tankjes :? :? .


Wij hebben het zo gedaan:

-2 slangen op koolhuis, 1 daarvan op zeikant van cil.
andere slang van koolhuis gaat naar resevoir.
-andere kant van resevoir radiateur,andere kant van radiateur gaat naar de cil. of terwijl op de kop van de cil.


zou hoort het :*

zoowwwww daar begrijp ik ff nix van, jij doet 2 slangen op je cilinder: 1 aan de zijkant en 1 op je kop. en dan nog een op je koelhuis?
 
Idd best nutteloos die 2 tankjes. Maar als er op dat 2e tankje geen vulgat zit ofzo zal het wel zo moeten.;) Maar dan moet je wel goed oppassen. Dan zou het slangetje wat van het vultankje komt, aan de bovenkant van het andere tankje. Anders krijg je weer lucht erin enzo.
 
scootbink said:
Idd best nutteloos die 2 tankjes. Maar als er op dat 2e tankje geen vulgat zit ofzo zal het wel zo moeten.;) Maar dan moet je wel goed oppassen. Dan zou het slangetje wat van het vultankje komt, aan de bovenkant van het andere tankje. Anders krijg je weer lucht erin enzo.
ja het normaale tankje heeft geen vulgat, en het vul gaatje is het bovenste gaatje van het tankje
 
tupac_shakur121 said:
ja het normaale tankje heeft geen vulgat, en het vul gaatje is het bovenste gaatje van het tankje



ga a.u.b niet bijdehand doen okay. :) :L


m32.jpg
 
Back
Top