This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dringend jullie hulp nodig, omgeving haarlem

pimS

Dajumn!
Heej jongens, Ik weetd at dit niet helemaal de bedoeling is maar;
Ik heb dringend jullie hulp nodig, ik had al een melding gemaakt van die gestolen rs, maar er zijn wat ontwikkelingen, we weten wie hem heb , hij is al achterna gezeten door de politie.

Nu hoorden we vandaga dat hij de rs geprobeerd heeft te verkopen aan scooty in haarlem!!!!

Ik wil iedereen in haarlem vragen op dat ding te letten,
zie je hem rijden knock die gast eraf ofzo of als je die rs ziet staan leg hem vast met een slot. wil ff zeggen tis geen lieverdje, kamper....

Straks is die weg, tijd begint een beetje te dringen nu, politie onderzoekt het ook al, maar des te sneller we hem hebben, of dus te meer we weten des te beter.

dit is hem:

Alsje hem ziet, bel dan
0624442750<<< dirk de eigenaar van de rs
0616176733<<< mijn nmr

Of add me op msn alsje iets meer weet: pimstoop@msn

thanks alvast,

pim & een zeer wanhopige eigenaar......

Nog helemaal niemand uit haarlem????,
we moeten die gast hebben hij heb al 2 brommers gejat

De rx van me neef en deze rs

Zijn er nog speciale opvallende dingen.. (schade, speciale stickers ofzo) Want op die foto's is het niet echt duidelijk te zien..

nmr plaatje is slf300

hij maakt licht knetterend geluid, omdat demperwol btje op is, voorde rest niet echt iets speciaals, dr rijd 1 of andere kamper op....

Knock em er vanaf? Je bent zeker gek.
Vraag het anders even aan Chiel ofzo? Die werkt bij Scooty volgens mij?

neej ben niet gek...

njah de rs is trug gevonden!!!!

hij lag ergens in de berm benzine was op

Hopen dat ze die dief nog pakken, thanks anyway jongens

Ja de politie ook, maar het schijnt dat hij ook in haarlem woont, dat adress weten we niet