pimS
Dajumn!
Heej jongens, Ik weetd at dit niet helemaal de bedoeling is maar;
Ik heb dringend jullie hulp nodig, ik had al een melding gemaakt van die gestolen rs, maar er zijn wat ontwikkelingen, we weten wie hem heb , hij is al achterna gezeten door de politie.
Nu hoorden we vandaga dat hij de rs geprobeerd heeft te verkopen aan scooty in haarlem!!!!
Ik wil iedereen in haarlem vragen op dat ding te letten,
zie je hem rijden knock die gast eraf ofzo of als je die rs ziet staan leg hem vast met een slot. wil ff zeggen tis geen lieverdje, kamper....
Straks is die weg, tijd begint een beetje te dringen nu, politie onderzoekt het ook al, maar des te sneller we hem hebben, of dus te meer we weten des te beter.
dit is hem:
Alsje hem ziet, bel dan
0624442750<<< dirk de eigenaar van de rs
0616176733<<< mijn nmr
Of add me op msn alsje iets meer weet: pimstoop@msn
thanks alvast,
pim & een zeer wanhopige eigenaar......
Ik heb dringend jullie hulp nodig, ik had al een melding gemaakt van die gestolen rs, maar er zijn wat ontwikkelingen, we weten wie hem heb , hij is al achterna gezeten door de politie.
Nu hoorden we vandaga dat hij de rs geprobeerd heeft te verkopen aan scooty in haarlem!!!!
Ik wil iedereen in haarlem vragen op dat ding te letten,
zie je hem rijden knock die gast eraf ofzo of als je die rs ziet staan leg hem vast met een slot. wil ff zeggen tis geen lieverdje, kamper....
Straks is die weg, tijd begint een beetje te dringen nu, politie onderzoekt het ook al, maar des te sneller we hem hebben, of dus te meer we weten des te beter.
dit is hem:
Alsje hem ziet, bel dan
0624442750<<< dirk de eigenaar van de rs
0616176733<<< mijn nmr
Of add me op msn alsje iets meer weet: pimstoop@msn
thanks alvast,
pim & een zeer wanhopige eigenaar......