dringend hulp nodig..

ToRcH2003

Well-Known Member
Heeft iemand een idee voor een natuurkundig onderzoek wat te maken heeft met een mobiele telefoon? Ik moet voor morgen 12:00 hier iets over inleveren en ben na vanaf 2u vanmiddag al bezig met school en mijn ideeen zijn echt op :( iemand enig id?

thx in advance :P

Advertisement - register to remove this

Zoek je uit wat de lengte van de antenne voor invloed heb op het bereik...

Of zoek uit welke factoren in de natuur invloed hebben op het bereik...

Weet ik het

Originally posted by Boostah
Hoe hard je hem op de grond moet gooien voor die stuk is :!

Lol deze wordt het :) ehh nee serieus.. denk dat ik hier wel iets nuttigs uit kan halen.. denk dat van die antenne klinkt makkelijk te doen enzow..

Heel erg bedankt ;)

Originally posted by dixi4ever
ja en je hebt weer telefoons zonder antenne..
Hoe wou je je verhaal daarbij verklaren?? of zit die antenne dan intern ofzo?

Zit ook een antenne is hoewel je ze niet echt een antenne kunt noemen maja hij heeft nog 2:30 uur denk dat het een copy paste print word ;)

Originally posted by dixi4ever
ja en je hebt weer telefoons zonder antenne..
Hoe wou je je verhaal daarbij verklaren?? of zit die antenne dan intern ofzo?

intern, maar n antenne is dus niet altijd langwerpig. Doe die gsm effe open en zoek boven ergens een plat stuk met metalen geleiders

haal m eraf, en weg is ontvangst :)

Leg de bewering uit waarom je telefoons niet altijd in je broekzak moet doen in verband met kans op onvruchtbaarheid door die straling, SCHIJNT EGT ZO TE ZIJN IS KANS OP!

Ik doe het niet vaak meer dus !!

Of idd gewoon iets met die straling of golven of negatieve kanten of hoe de straling andere apparatuur kan verstoren ofzow

Originally posted by hebo-aeroxje
Leg de bewering uit waarom je telefoons niet altijd in je broekzak moet doen in verband met kans op onvruchtbaarheid door die straling, SCHIJNT EGT ZO TE ZIJN IS KANS OP!

Ik doe het niet vaak meer dus !!

Of idd gewoon iets met die straling of golven of negatieve kanten of hoe de straling andere apparatuur kan verstoren ofzow

Hij heeft t waarschijnijk al ingeleverd :rolleyes: :p

Back