Dramatische trekkracht aerox

Ruben.ham

New Member
Hallo allemaal,
Ik had dus laast een aerox gekocht (was nooit wat aan vervangen, komt uit 2005). Dus ik had alles uit elkaar gehaald en vervangen wat vervangen moest worden. Maar nu is de trekkracht echt dramatisch. Als ik er alleen op zit kan het nog wel, maar als er iemand achterop zit heb je kans dat je de eerste 3 meter omvalt door te weinig snelheid. Ook kan je hem makkelijk tegenhouden. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Setup is:
Standaart vervang cilinder
Sproeier 72 (bougie is koffiebruin)
Technigas next r ( prop er nog in)
Rolletjes 5.4 g
Varioring eruit
Voor de rest is alles standaart.
Zal de prop eruit halen een groot gedeelte van het probleem oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

Hoe staat je naald?
Anders het clipje lager zetten.
Weet niet welke cilinder je er op hebt gezet maar als het goedkoop was heb je ook sowieso kans dat ie nooit lekker gaat rijden.
Zou als die de dip blijft houden er een sterkere drukveer op proberen en sowieso die prop er uit halen.

Succes met inrijden!
 
naald zal ik morgen effe naar kijken. Mijn cilinder is inderdaad heel goedkoop, ga binnenkort maar eens een dr 50cc halen denk.
drukveer wilde ik sws al vervangen voor een gele malossi, maar kreeg die grote koppeling moer niet los.
danku :)
 
Als je er 1 kan vinden zou ik voor een 2e hands originele gaan (wel zonder krassen natuurlijk), nieuwe zuigerset/pakkingset er op en gaan. Ben je goedkoper uit en is hoogstwaarschijnlijk betere kwaliteit dan de DR ;)
 
Back
Top