Dr72

Jonas2000

Member
Beste forum leden

Is het normaal dat bij een nieuwe cilinder op het begin je scooter niet echt snel gaat of is dit wel het geval komt er tijdens het inrijden power bij in verband met de optrek en topsnelheid heb hem niet open getrokken maar ik had verwacht datje wel wat power zou voelenn.

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Er komt wel meer power bij hoor, je merkt het ook pas wel als je hem echt open kan trekken. Maar je moet je setup natuurlijk wel ook veranderen en niet alleen de cilinder
 
Er komt wel meer power bij hoor, je merkt het ook pas wel als je hem echt open kan trekken. Maar je moet je setup natuurlijk wel ook veranderen en niet alleen de cilinder
Bedankt om te reageren
Sproeier heb ik al iets omhoog gedaan maar met de rollen en trekveren weet ik nog iet wat te doen
Weet jij miss iets
Heb nu 5g
Blauwe trekveren
Witte drukveer
Mvg
 
Bedankt om te reageren
Sproeier heb ik al iets omhoog gedaan maar met de rollen en trekveren weet ik nog iet wat te doen
Weet jij miss iets
Heb nu 5g
Blauwe trekveren
Witte drukveer
Mvg
Wat voor scooter heb je en welke uitlaat heb je erop?
Bij 70cc is het bijna altijd wel aan te raden om een grotere carb te nemen
 
Die z zou ik veranderen voor een yasuni R of gianelli shot.

De Z is meer een uitlaat voor een 50cc en geen 70cc. 17.5mm carb is prima voor deze cilinder rn zou ik zeker zo laten.
Rollengewicht zit je aardig in de buurt. Als je een yasuni R neemt zou ik de witte drukveer houden of naar malossi geel gaan, dit is uittesten.
 
Die z zou ik veranderen voor een yasuni R of gianelli shot.

De Z is meer een uitlaat voor een 50cc en geen 70cc. 17.5mm carb is prima voor deze cilinder rn zou ik zeker zo laten.
Rollengewicht zit je aardig in de buurt. Als je een yasuni R neemt zou ik de witte drukveer houden of naar malossi geel gaan, dit is uittesten.
Heb op dit moment niet het geld voor een yasuni r kan ik em eerst inrijden afstellen en kijken wat ie doet.
 
Met die z kun je op een DR prima rijden. Een R zou wat sneller zijn en wat meer vermogen leveren maar die Z kan gewoon hoor. Zolang je het maar een beetje goed afstelt kun je zo.prima inrijden en zelfs blijven rijden. Het kan altijd beter en sneller maar of het dan ook noodzakelijk.is is een tweede
 
Met die z kun je op een DR prima rijden. Een R zou wat sneller zijn en wat meer vermogen leveren maar die Z kan gewoon hoor. Zolang je het maar een beetje goed afstelt kun je zo.prima inrijden en zelfs blijven rijden. Het kan altijd beter en sneller maar of het dan ook noodzakelijk.is is een tweede
Hmmm bedankt had al een gianelli uitlaat op het oog.
 
Back
Top