dr70rpm std runner rst uitlaat

maurice93

Well-Known Member
hallo.

heeft er iemand ervaring met de standaard ontgrensde runner rst uitlaat (die gene met terugloopdempertje ) icm een dr70rpm
gaat dit enorm inhouden of ga je er wel merkbaar op vooruit icm std 50cc ontgrenst ??

gr
 
Advertisement - register to remove this

hej heb je egt ervaring met de std runner rst uitlaat ?

ik heb nog een dr70rpm versie liggen dus niet de dr70 maar egt de rpm versie
die ik er graag onder wil stoppen hij wordt zoiezo afgesteld op de testbank dus het afstellen gebeurt zoiezo goed

maar je zegt dus dat het wel gewoon goed gaat lopen waarschijnlijk ?
ik wil zoiezo een std look uiterlijk uitlaat dus als ik egt een andere uitlaat zal moeten kopen dan wordt het waarschijnlijk een stage 6 street uitlaat alleen als de standaard runner rst uitlaat ook gewoon goedloopt steek ik die 100 euro liever in een paar nieuwe banden ofzo als je begrijpt wat ik bedoel

want had me eigelijk voorgenomen om de runner gewoon std ontgrenst te laten alleen mis toch wel vooral het koppel wat ik gewend was van mijn vorige scooter ( nrg met metrakit handmade 70 yasuni r) kwam uit op 8.4 pk op de testbank
 
zelf geen directe ervaring ermee gehad, wel heeeeel veel scooters zo gezien en bereden.

als het toch op de testbank gebeurt, dan zou ik me daar geen zorgen over maken :)
dan komt het vast en zeker goed.
Je kunt eventueel kijken voor een Sito+ uitlaat, die zijn misschien net iets beter. Maar dat zal dan nog niet super veel zijn.

Beter steek je dan je geld in een goeie overbrenging. Goeie vario, koppeling en v-snaar..
of als je het geld hebt, een overrange set. Deze zijn 2e hands voor 130-150 euro ook wel te vinden. Dat levert dan veel meer op
 
hej bedankt voor je duidelijke reactie

als het kan blijf ik gewoon veel liever met de std runner rst uitlaat rijden vind het kwa uiterlijk geen lelijke uitlaat en het lijkt me juist wel leuk om met een standaard uiterlijk 50cctjes met een yasuni r eruit te trekken

kwa overbrenging ik heb een dayco v-snaar eronder die zo goed als nieuw is
een nieuwe 19x15.5 vario en heb nog een bijna nieuwe stage 6 koppeling liggen

zou ik dit gewoon zo laten ? of raad je me toch een ander type v-snaar etc aan

gr maurice
 
Ikheb er zelf ervaring mee. Rij er zelfs vandaag de dag nog mee! Rijd uitstekend ik heb zelf een iets andere overbrenging maar het loop gewoon mooi. 85 op de teller ook met zijn tweetjes :)!
 
klopt. Zoals als ik al zei gewoon behoorlijk optrekken ook met zijn tweetjes. Ik heb ook een tijdje in combinatie met een sito+ gereden(geen lelijk ding, lijkt standaard) dat reed wel weer beter (93 oid op teller). Je krijgt er gewoon meer power bij! Wil je hoge top moet je hoogtoerig gaan rijden met hoogtoerige uitlaat!
 
Back
Top