Pascalkr

New Member
Hoi ik heb een piaggio zip dr70 ac alleen heb wat hulp nodig met afstellen. Weet iemand hoe ik mijn scooter harder kan laten lopen hij loopt nu rond de 80/85 gps maar kan veel meer uitgehaald worden

wat er nu in zit:
Dr70
yasuni r
Malossi vario met 6 gram rollen
Gele drukveer
Standaard trekveertjes
Sproeier 82

ik zou ook graag mn powerfilter van malossi erop willen zetten, richting welke maat sproeier moet ik dan gaan?

heeft iemand tips laat ze achter, zal me erg helpen!

mvg Pascal
 
Advertisement - register to remove this

Laat dat powerfilter fijn zitten, je krijgt alleen maar meer aandacht van de politie en t zuipt meer en zuigt zooi naar binnen.

je zegt zelf dat je “veel meer uitgehaald kan worden” maar met een luchtgekoelde dr70 is dit eigenlijk wel de verwachte performance.
Post automatically merged:

Je rolletjes mogen overigens wel een grammetje lichter.
 
Laat dat powerfilter fijn zitten, je krijgt alleen maar meer aandacht van de politie en t zuipt meer en zuigt zooi naar binnen.

je zegt zelf dat je “veel meer uitgehaald kan worden” maar met een luchtgekoelde dr70 is dit eigenlijk wel de verwachte performance.
Post automatically merged:

Je rolletjes mogen overigens wel een grammetje lichter.
Ja ik weet t maar heb wel gehoord dat je er veel meer power van krijgt. En dat is niet waar een dr70 kan rond de 100 met een sito al lopen
 
Ja ik weet t maar heb wel gehoord dat je er veel meer power van krijgt. En dat is niet waar een dr70 kan rond de 100 met een sito al lopen
In je dromen vriend, sorry maar als je niet geholpen wilt worden kan in dit geval niemand iets voor je doen.

een powerfilter op die setup doet NUL, monteer zo’n ding en zie t voor jezelf. Je rijdt met jouw setup miss 90 met uitloop als je je de tijd neemt om af te stellen. Maar 100 met een sito.... geloof je ook nog in de paashaas?
 
In je dromen vriend, sorry maar als je niet geholpen wilt worden kan in dit geval niemand iets voor je doen.

een powerfilter op die setup doet NUL, monteer zo’n ding en zie t voor jezelf. Je rijdt met jouw setup miss 90 met uitloop als je je de tijd neemt om af te stellen. Maar 100 met een sito.... geloof je ook nog in de paashaas?
Een vriend van mii rijdt met powerfilter en sito plus 103 gps
 
Buiten deze discussie om,
Rijd hij met de zelfde scooter met de zelfde setup.

En dan nog kan de ene net iets anders of harder rijden als de andere.

En als het hem wel gelukt is waarom helpt hij jou dan niet het zelfde te behalen, hij heeft letterlijk handson ervaring.

En ik heb op mij sf2 ook 92 geklokt gps met een sito+.
Maar dit was bult af wind mee en plat op de scooter.
Rechtuit gaat het 80 en op een goede dan 85 gps.

Een powerfilter haalt gewoon niet veel uit op zo,n setup.
Maar je als je van mening bent van wel. Ga proberen kom er achter en leer.
Zo zijn we allemaal groot geworden
 
Nou dan gooi je er een sito+ onder dan kun je 100 rijden.
Als die beter presteerd is de keuze snel gemaakt.
Ik geef jou compleet gelijk in dit verhaal. Een powerfilter heeft pas zin als het maximaal opgefuckt is. En een sito gaat die absoluut niet harder van lopen maar zachter juist omdat een terugloop veel meer toeren op kan bouwen. Ik had eerst ook een sito maar heb toch zo even 15kmpu winst gemaakt met een terugloop :)
 
Back
Top