dr70 piaggio

seth010rietveld

New Member
Ik heb een nieuwe dr70 gekocht met een doppler krukas (lagers waren dood dus gelijk krukas gehaald) ik heb een esm uitlaat erbij geregeld nu heb ik totaal geen idee welke sproeier ik zou moeten hebben want ik denk dat als k m voor t eerst start met bv 68 dat t niet goed komt, en hoe moet ik m afstellen als k nog moet inrijden
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Je kan dezelfde sproeier gebruiken die je had met je vorige cilinder, mits je verder dezelfde setup hebt. Van daaruit kan je hem wat fijn afstellen, maar dat is in de meeste gevallen niet nodig.
 
Je kan dezelfde sproeier gebruiken die je had met je vorige cilinder, mits je verder dezelfde setup hebt. Van daaruit kan je hem wat fijn afstellen, maar dat is in de meeste gevallen niet nodig.

Ja maar heb nu heeel iets anders heb powerfiltertje erop en nu heb ik een esm uitlaat, bij mb malossi sport had ik een gianelli reverse
 
...Beste is een Sproeierset kopen ...Hoog beginnen, dan afbouwen tot dat de juiste gevonden is .
Als je gaat gokken .. en de sproeier is te klein , dan heb je grote kans op een warm loper ... en ben je verder van huis ./Financieel / Kapot / uithuilen en opnieuw beginnen.
 
...Beste is een Sproeierset kopen ...Hoog beginnen, dan afbouwen tot dat de juiste gevonden is .
Als je gaat gokken .. en de sproeier is te klein , dan heb je grote kans op een warm loper ... en ben je verder van huis ./Financieel / Kapot / uithuilen en opnieuw beginnen.
Blok staat nog niet eens in elkaar, krukas word vervangen maar wat is het beste om te beginnen dan.... 86/90?? Zoiets denk ik iig k heb echt geen idee
 
Ik zou beginnen met Sproeier 100, dan afbouwen , ik gok dat je rond Sproeier 74 tot 82 uit komt ,

Elke Scooter is verschillend , heb ook te maken met uitlaat en luchtfilter, met Powerfilter zit je een stuk hoger i.v.m meer luchttoevoer.
 
Ik zou beginnen met Sproeier 100, dan afbouwen , ik gok dat je rond Sproeier 74 tot 82 uit komt ,

Elke Scooter is verschillend , heb ook te maken met uitlaat en luchtfilter, met Powerfilter zit je een stuk hoger i.v.m meer luchttoevoer.
Ik zou beginnen met Sproeier 100, dan afbouwen , ik gok dat je rond Sproeier 74 tot 82 uit komt ,

Elke Scooter is verschillend , heb ook te maken met uitlaat en luchtfilter, met Powerfilter zit je een stuk hoger i.v.m meer luchttoevoer.

Okee dankje zal wel ff gaan kijken
 
Back
Top