Dr70 naar mhr team

Sr street Luc

Vieze poater!
Hey,

Ik had eerst deze setup:
Dr70
dellorto 17.5
Malossi overrange
Yasuni R

Nu ga ik met een mhr team 50 rijden omdat ik de scooter nietmeer als dagelijks vervoer gebruik.

En dan word de setup:

Mhr team 50
Dellorto 17.5 (word 24mm koso wss, die kan ik van iemand overkopen)
Malossi overrange
Yasuni R (ga nog een andere kopen)


Nu was mijn vraag, wat moet ik ong doen met de afstelling?
Ik ree met sproeier 88
Paarse drukveer
5gram rollen
mhr zwarte trekveren..

Sproeier groter of net kleiner? En de rollen moeten lichter neem ik aan? Drukveer en trekveren zullen wel goed zitten denk ik..


Het gaat om een pia blok
 
Advertisement - register to remove this

24mm wordt overkill, 19 of 21 is meer dan genoeg.

Je afstelling, tja kunnen we moeilik zeggen, gewichten zullen wat lichter moeten maar voor derest zal je het zelf moeten testen he.
 
volgens mij presteerd een yasuni c16 beter op een 50cc mhr als een yasuni r omdat een 50cc mhr aardig wat toeren maakt en ik zou een 19mm dellorto nemen en een andere krukas en koppeling kopen en zoals rocket tuner al zegt we kunnen weinig van de afstelling zeggen das gewoon een kwestie van testen
 
Waarom een team 50....

Koop gewoon lekker een stage 6 racing 70 ofzo. Stukken goedkoper, vlamt minstens zo hard. (zo niet, stukken harder)
Die 50jes moet je echt veel moeite voor doen om er veel pk uit te trekken. Die s6r hoef je weinig aan te doen + er zit nog veel potentie in als je later wat harder wilt.
 
Lol.

Die zijn 2ehands wel te vinden.
Vooral omdat er vroeger veel werd geraced met die cilinders, en 9 van de 10 een vhm kopje erop hadden zitten.

Plaats een advertentie hier zou ik zeggen.
 
Back
Top