DR70 Met 21mm Cabrateur

Sushi180

Member
hallo volgasten,

ik heb een yamaha jog r met de volgende settup.
jasil krukas
DR70
yasuni r
17,5mm zonder filter (21)
polini vario

nu heb ik de vraag of een 21mm meer zin heeft op deze settup aangezien ik er niet veel van merk,

ik heb de 21mm cabratuur gemoteerd met sproeier 90 loopt okee maar niet sneller als met me 17,5 cabratuur

hopelijk kan iemand bijspringen en me advies geven

thnx gr sushii
 
Advertisement - register to remove this

ja oke dus voor nu kan ik beter de 17,5 erop doen....
maar ik zelf kreeg met de orginele filter heel veel overtouren met een roode drukveer en 5grams rollen,
hierna was ik gaan afstellen zonder de filtebak filter buis zit er wel op en het probleem met overtoure was gelijk weggegaan.

me top speed met 17,5 is een matige 88gps wat ik veelste langzaam vindtomdat ik met dit blok onder een neos tegen de 100gps haalde


bij tips hoor ik het graag misschien dat ik hem met de 17,5 toch nog wat harder kan laten gaan

gr
 
ja oke dus voor nu kan ik beter de 17,5 erop doen....
maar ik zelf kreeg met de orginele filter heel veel overtouren met een roode drukveer en 5grams rollen,
hierna was ik gaan afstellen zonder de filtebak filter buis zit er wel op en het probleem met overtoure was gelijk weggegaan.

me top speed met 17,5 is een matige 88gps wat ik veelste langzaam vindtomdat ik met dit blok onder een neos tegen de 100gps haalde


bij tips hoor ik het graag misschien dat ik hem met de 17,5 toch nog wat harder kan laten gaan

gr
Rood is veel te zwaar voor een DR70, hierdoor kan de vsnaar niet helemaal naar onder komen en krijg je overtoeren.
 
Wtf moet je met een rooie drukveer op een dr?
En doe je filter erop man. En welke simpele ziel gaat een scooter afstellen zonder filter? Overal zand en troep erin. Dus maak dat ding eerst ff van binnen schoon aub
ik denk eerder dat jij zielig bent als jij zo gaat reageren
Post automatically merged:

toch bedankt ga vande week eens geel steken nu ben ik bezig aan een puch zip type 2
 
Back
Top