k wil dus een dr70 zette, was nr de dealer geweest,en ge kunt een dr70 kopen zonder cilinderkop en dan gwn u originele cilinderkop gebruiken of de cilinderkit, dan heb je dus de cilinder cilinderkop enz.. maar dat is al direct 60€ duurder en nu vroeg ik mij dus af of da qua vermoge en snelheid veel uitmaakt of ge nu de cilinder kit neemt of gwn de cilinder koopt en daar u std cil kop opzet.
OF zou ik op het internet een dr70 rpm-tuned kopen?
de boring van een 70cc is tog veel groter dan 50cc > hoe ga je dit doen dan?? dan lijkt mij dat je dus problemen gaat krijgen aangezien de koppakking en zelfs misschien wel kvs> als het ware in je cilinder komt??
buh de dealer zei da k zo een cilinder zonder cilinderkop kon kopen en daar zou k dan gwn mijn std cil kop op moeten zette .. en daar zate koppakingen enal in .. ?! (dit vertelde hij mij als k naar een dr70 vroeg eh ..)
ja .. bij de dr70 cilinder kit ja .. mr ge kon die ook zonder kop kopen en da scheelde 60€ maar hier heeft dus blijkbaar nog nooit iemand er van gehoord dus een std cil kop op een dr70 zal wel niet zo goed bollen ^^ (maar volgens dealer dus wel )