This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dr70 cilinderkit

diether

Well-Known Member
k wil dus een dr70 zette, was nr de dealer geweest,en ge kunt een dr70 kopen zonder cilinderkop en dan gwn u originele cilinderkop gebruiken of de cilinderkit, dan heb je dus de cilinder cilinderkop enz.. maar dat is al direct 60€ duurder en nu vroeg ik mij dus af of da qua vermoge en snelheid veel uitmaakt of ge nu de cilinder kit neemt of gwn de cilinder koopt en daar u std cil kop opzet.
OF zou ik op het internet een dr70 rpm-tuned kopen?

help

Last edited:
Wat ik dus uit je wazige verhaal kan begrijpen is dus dat je een DR70 kan kopen zonder kop en je wilt je std kop gebruiken.

Het kan wel, maar de originele kop is beter.

En neem a.u.b. gewoon de tijd om een duidelijk verhaal de typen.

groeten
Michael

de boring van een 70cc is tog veel groter dan 50cc > hoe ga je dit doen dan?? dan lijkt mij dat je dus problemen gaat krijgen aangezien de koppakking en zelfs misschien wel kvs> als het ware in je cilinder komt??

buh de dealer zei da k zo een cilinder zonder cilinderkop kon kopen en daar zou k dan gwn mijn std cil kop op moeten zette .. en daar zate koppakingen enal in .. ?! (dit vertelde hij mij als k naar een dr70 vroeg eh ..)

ja .. bij de dr70 cilinder kit ja .. mr ge kon die ook zonder kop kopen en da scheelde 60€ maar hier heeft dus blijkbaar nog nooit iemand er van gehoord dus een std cil kop op een dr70 zal wel niet zo goed bollen ^^ (maar volgens dealer dus wel )