DR VS Due Plus(rode top)

EvoSLideR

Well-Known Member
wat is er aan t handje? ik heb laatst een rode top en een DR 70 Vergeleken en voor zover mn lenzen t nog doen zijn de poorten precies t zelfde!!alles is t zelfde behalve t kleurtje en die ene zuigerveer(nou whoaw) ik heb zelf een dr (tuned) en een maat van me een rode top...en ik vlam m druit(jaja ze zijn wel afgesteld ben geen prutser)dus als t klopt dat de cilinders hetzelfe zijn ,zijn rode top bezitters wel ffies genaaid kwa prijs...maar jah ik kan er ook helemaal naast zitten...wie geeft wat meer info?????
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by valerossi-appel
haha DR de TP eruit rijden...

kan ik me niet voorstellen....

wanna bet ?

feit is gewoon dat rode top std wel vrij snel is en dat een DR veeeeel tuningspotentieel heeft ... een ander feit is dat de DR standaarrd no way sneller is dan een due + ...

dus zijn maar 2 mogelijkheden
1) je maat kan niet afstellen of er is iets gaar
2) je DR is goed en snel getuned :W
 
mn dr is vrij goed getuned jah...door wie weet ik niet want ik heb m gekregen! van diezelfde maat van me omdat ie zn dr toch niet nodig had....hij had nu een roze top :) hij zal wel vrij ongelukkig zijn nu zn oude cilinder m voorbij komt:p....ik rijd verder met een shot en een 17,5(jaja ik weet het dit is tijdelijke setup) en t gaat al aardig..hij rijdt met een 21, een laser xpro en een overrange set...zn scoot is redelijk afgesteld maar mijne maakt gewoon veer meer toeren en perst er gewoon meer power uit..autowheelies zijn geen enkel probleem.....moraal van t verhaal:koop geen roze top maar een dr en laat m tunen :p scheelt je een hoop geld...
 
Ja denk jij, die zuiger is zow slecht van dr.
Koop gewoon tweedehand due plus en laat die tunen!
EN trouwens mijn setup:

due plus
shot
21mm

ook makkelijk autowheelys!
En alsk ik mijn due plus gaat tunen blaas ik jou weer zwaar zoek!
Gewoon naar is-tuning gaan die hebben der echt super veel ervaring mee!!
 
Originally posted by tenbrey
Due plus heeft ook mooiere en betere kop en veeel beter zuigertje.
Als je een dr gaat tunen ist eigenlijk wel noodzaklijk er andere zuiger in te doen

Zit jij je Due+ niet zo op te hemelen joh.

Kop is niet mooier en ook niet beter. Zuiger is idd wel mooier.
Het is helemaal niet noodzakelijk om een andere zuiger in een bijgewerkte DR te stoppen. En de zuiger van de DRis al helemaal niet slecht zoals je beweerd.
 
Nee kep ut van bekende bronnen zoals Ivo van is-tuning!

En ok misschien kom ik ook beetje te ver met due plus.

LATEN WE UT ZO ZEGGEN UIT BEIDEN CILINDERS IS VOOR EEN GIET HEEL VEEL LEUKS TE HALEN!!
 
Back
Top