DR 70 + Tecnigas Next beter dan DR 70 + Leovince ZX?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ja iedereen lult altijd wat iedereen zegt, ZX is geen slechte uitlaat ( op een 50cc) echt niet.


maar misschien is die Next beter op een DR 70.
ik kan ook ruilen voor een Metrakit SP..... is dta dan wat? ik kan namelijk geen geld uitgeven :D
 
ik citeer ff de sticky over uitlaten(samengesteld uit ervaringen) :
LeoVince Hand Made ZX
Enkel geschikt voor 50cc !

en waar rijd jij mee? juist, 70 cc.. ook technigas gaat niet echt los op 70. neem nou maar aan dat jij nog veel verbetering uit een goede uitlaat kan halen, en dat zijn technigas en zx voor jouw cylinder dus niet
 
Die maakt meer kans dan de technigas maar ik betwijfel of die het beter doet dan de ZX... Mja beter scoor je ergens een goede uitlaat... Heb gewoon ff geduld spaar wat geld op.
 
die SP gaat dan nog wel maar idd wat Sjoerdyo zegt beter gewoon ff sparen maar dan heb je ook wat he, koop je nu iets wil je later toch alsnog een goede en dan blijf je kopen en dat schiet ook niet op(behalve voor de dealer :7 )
 
dat kan ook..
maar als je er toch een gaat kopen, koop dan gewoon gelijk een goede pijp :) yasuni r/bidalot s2/laser xpro enz is vaak genoeg gezegd en er is een mooie sticky en er is altijd nog de search :)
suc6 ermee
 
hehe bart, dat ken ik ja, had het met me eerste scoot :S

een goeie pijp hoeft niet gelijk een fortuin te kosten. Heb een Gianelli Radical en Gianelli Shot onder mijn DR70 gehad, goeie pijpen, en met name die Shot is toppie, en bovendien nog redelijk betaalbaar.
 
Waarom heeft niemand het hier over een Gianelli Shot, voor op straat vind ik dat echt een super pijp, vooral met dr70, rijdt beter dan een yasuni R vind ik persoonlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top