dpr of c20

`Jeroen`

Banned
hey

een vriend van me en ik zitten in een discussie over welke uitlaat nou sneller is.Hij heeft c20 en ik dpr,zelf maakt het mij neit uit want ze zijn allebei snel genoeg.


Maar mijn vraag is wel kan er nou meer toeren/snelheid aan,kortom welke is sneller.Of is dat niet na tegaan omdat dpr handmade is en dus verschillend elke keer zijn
 
Advertisement - register to remove this

Hangt er vanaf welke DPR je hebt idd..
je kan een DPR ook wel laten maken voor 20000 toeren, maar daar zul je niet veel aan hebben..
de C20 is gewoon een goeie uitlaat :)!
 
haha ik ben dus degene met wie hij de "discussie" had
ik zei voor de gein dat mijne 3 x zo snel was...en mooier:P...en hij gaat er serieus op in.
verder zou ik het ook echt niet weten
ik vlam hem toch wel :+
 
Dat kan je niet weten. Dpr is als het goed is op handgemaakt dus moet beter presteren, zo niet doe je wat verkeerd :).

C20 is fabrieksuitlaat, maar die het altijd goed doet! Verder zou ik voor c20 gaan als je naar kwaliteit & levensduur kijkt :)
 
maar ging mij gewoon niet om de discussie maar welke is nou echt sneller,maar omdat je dat eigelijk niet kan achterhalen omdat elke dpr op de handgemaakt wordt moet je gewoon testen dus in principe
 
tis natuurlijk helemaal niet te zeggen 8P
Als je bv een dpr pakt die gemaakt is voor bv een speed setup wat 13.500 moet gaan draaien , je pakt een rf van 9.00... en je heb de c20 op speed setup , je pakt een rf van 13.00...
wat zal er dan harder rijden.

Tevens kan een uitlaat die het bij iedere speed setup altijd het best heeft gedaan , op een ander blok met zelde setup ineens slechter presteren dan een andere pijp.
 
Back
Top