Downtime/Forumonderhoud vrijdag 27 juni

Beste bezoekers,

aanstaande vrijdag kan het forum slecht bereikbaar zijn wegens gepland onderhoud aan de software. Excuses voor het ongemak :)

gr de Crew.
 
Advertisement - register to remove this

De naam staat nu boven de foto, dat scheelt al een hoop.

Wat betreft de box die boven de foto valt moeten we even kijken hoe we het oplossen.
 
Echt super Bas :p Flinke update is het. Heel veel dingen zullen beter zijn voor het forum (tags, marktplaats gedeelte, etc)
 
Ik vind alleen dat het accent op het v&a nu wel erg groot is, je scrollt over de site en dat valt als eerste op...

Kleurtjes worden anders, waarschijnlijk bold voor aangeboden en italic voor gezocht. Suggesties zijn welkom :)
 
Ik vind alleen dat het accent op het v&a nu wel erg groot is, je scrollt over de site en dat valt als eerste op...

Vind het eigelijk wel heel goed. die Prefix ofzoiets. Lekker duidelijk wie wat doet. Aangeboden over Gevraagd. Heel goed imo. :)
 
Heey Bas, is er misschien een uitbreiding beschikbaar die het mogelijk maakt om te zoeken in je PM's? Nu maak ik elke keer een XML backup en open ik deze met notepad en zoek ik op wat ik wil vinden.

Moet vast wel iets voor zijn :p
 
Er klopt hier iets niet ? :p

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/f882632f.png[/IR]

Dit zou fixed moeten zijn.

Waar kun je trouwens de itrader zien in het profiel?

Goed punt :)

Heey Bas, is er misschien een uitbreiding beschikbaar die het mogelijk maakt om te zoeken in je PM's? Nu maak ik elke keer een XML backup en open ik deze met notepad en zoek ik op wat ik wil vinden.

Moet vast wel iets voor zijn :p

Ik heb voor je gekeken, maar er is geen makkelijke fix voor, iig die ook goed te onderhouden is tijdens upgrades. Ik geloof wel dat ze het standaard erin willen gaan fixen, want het zou zeer handig zijn.
 
Klopt het dat na het onderhoud van vandaag de oude/nieuwe posts dingen in een topic (die blokjes voor de datum) niet meer werken? als er staat dat een topic nieuwe berichten heeft, staat alles in dat topic al op oud... Verder springt ie wel gewoon door als je op "toon nieuwe berichten" klikt...
 
Wanneer ik de current poll invul en submit geeft hij de melding.

Your submission could not be processed because a security token was missing.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.


Misschien iets om naar te kijken:)
 
Klopt het dat na het onderhoud van vandaag de oude/nieuwe posts dingen in een topic (die blokjes voor de datum) niet meer werken? als er staat dat een topic nieuwe berichten heeft, staat alles in dat topic al op oud... Verder springt ie wel gewoon door als je op "toon nieuwe berichten" klikt...

Hmm, vreemd. Heb je dit nogsteeds?

Wanneer ik de current poll invul en submit geeft hij de melding.

Your submission could not be processed because a security token was missing.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.


Misschien iets om naar te kijken:)

Ik ga dit even uitzoeken :)
 
Ja, is nog steeds niet weg... zo ff netjes uitloggen en inloggen, kijken of het helpt ;)

Edit: Ook niet... tis niet hinderlijk ofzo, omdat ik in de topic lijst nog wel gewoon nieuwe topics enzo zie, en hij springt ook gewoon netjes mee naar nieuwe berichten, het is alleen niet meer aangegeven :p

Edit2: Ik merk ineens dat het alleen zo is als ik op de "nieuwe berichten" knop voor de topictitel in het overzicht, als ik op de naam zelf klik en zelf ga scrollen of in het topic zelf op nieuwe berichten klik is dr niks aan de hand...
 
Wanneer ik de current poll invul en submit geeft hij de melding.

Your submission could not be processed because a security token was missing.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.


Misschien iets om naar te kijken:)

Fixed, meteen nieuwe poll :)

Ja, is nog steeds niet weg... zo ff netjes uitloggen en inloggen, kijken of het helpt ;)

Edit: Ook niet... tis niet hinderlijk ofzo, omdat ik in de topic lijst nog wel gewoon nieuwe topics enzo zie, en hij springt ook gewoon netjes mee naar nieuwe berichten, het is alleen niet meer aangegeven :p

Edit2: Ik merk ineens dat het alleen zo is als ik op de "nieuwe berichten" knop voor de topictitel in het overzicht, als ik op de naam zelf klik en zelf ga scrollen of in het topic zelf op nieuwe berichten klik is dr niks aan de hand...

Hmm, ik ga kijken of ik dit zelf ook kan reproduceren, zodat ik kan uitvogelen waardoor het komt. Thanks voor het toelichten.
 
Back
Top