Doppler veer oppompen

Advertisement - register to remove this

een VEER kun je niet oppompen..

mja , als een schokbreker is ingezakt doet ie dat niet zomaar , meestal zal ie dus versleten zijn..
 
Ik denk dat ie een doppler schokbreker op druk wil zetten, Als er zon soort ventiel opzit zou je m met een fournales pomp op druk kunnen brengen :)
 
kan je een fournales ook met een normale compressor lucht bijdoen, mijne is na een jaar of 2 druk aan het verliezen en zou ze wat willen bij pompen, of heb je zo een pomp van fournales zelf nodig? want dat lijkt me maar een gewone pistool die past op het ventiel en een druk meter erop.

grts
 
Gaat niet, heb het ook geprobeertj, je heb zo appart pompje nodig die druk gelijdelijk opbouwt en niet gelijk 'alles' in 1 keer
 
zou alleen als je die met luchtdruk hebt,maar ik hoop voor je dat er geen kering lek is

Ja, ik heb een kering lek. Er liep plots rosé/bruin achtig spul uit mijn veer toen ik hem aan het kuisen was. Dus ben ik naar de garage gegaan en heb ik gezegt zet er maar druk op want die veer is toch al fucked up. Zette we er lucht op, en plots alles van die olie spuit eruit. Veer helemaal ingezakt. Dan nog eens druk erop gezet ging hij helemaal naar boven nu is ie terug 320mm :)
 
doppler veer "op pompen"

Ja, ik heb een kering lek. Er liep plots rosé/bruin achtig spul uit mijn veer toen ik hem aan het kuisen was. Dus ben ik naar de garage gegaan en heb ik gezegt zet er maar druk op want die veer is toch al fucked up. Zette we er lucht op, en plots alles van die olie spuit eruit. Veer helemaal ingezakt. Dan nog eens druk erop gezet ging hij helemaal naar boven nu is ie terug 320mm :)

ik heb al gezocht naar compresseur met ong 15 bar maar die vind ik niet ik ben al naar een bandencentrale geweest om het te vragen maar daar lukt het ook niet.Er zit nu 6 bar op wat veel te weinig is want ik kan ze helemaal indrukken.
wie kan mij helpen?? :?
 
ik heb een doppler vering en alleen als er er gas uit is, moet je vanboven hem oppompen met een luchtcompressor ma als hij tot aan zijn maximum is stoppen, a,ders kan hij ontploffen.
 
Back
Top