dopje in tank laten vallen!!

runnerrrrrrrrrr

Well-Known Member
zoiets over komt natuurlijk alleen mij weer.
ik heb een dopje van racing oil in mijn runner tank laten vallen
deze olie was speciaal om hem in te rijden.

maar kan ik nou gewoon doorrijden met dit dopje in mijn tank,
want het zal toch nooit door mijn carb kunnen,daar voor is het te groot?????????????????????????????

-een andere vraag is,moet ik om mijn koppelingshuis eraf te halen behalve een
koppelingssleutel ook een bougiestop gebruiken om bij mijn koppeling te komen.????????????????????????:(
 
Advertisement - register to remove this

bougiestop? zuigerstop? je dopje kan vast niet door je sproeier :|
maar tot hoever die wel komt weeknie vast niet ver. het kan wel je benzine toevoer blokkeren alleen denk ik. das dan weer minder kewl. hoe je het eruit krijgt week ook nie ;x
 
gewoon je tank leeg halen en op de kop houden en schudden....
hij is er ook ingegaan dus kan er ook uit !

Lijkt mij verder geen probleem als je met dat ding erin rijdt ik heb ook een half jaar gereden met een knaak in me benzinetank toen heb ik um maar leeg laten lopen en schudden maar !

Greetz
 
Nou ik zij er niet mee gaan rijden, lijkt mij te groot dopje maar inderdaad tankleeghalen door slang in een emmer aan zuigen en laat maar lopen als het goed is kun je daarnaa je dopje zien liggen, ik weet niet zeker ik heb niet zo heel vaak zo'n probleem.:P
 
Originally posted by bAEROX
Nou ik zij er niet mee gaan rijden, lijkt mij te groot dopje maar inderdaad tankleeghalen door slang in een emmer aan zuigen en laat maar lopen als het goed is kun je daarnaa je dopje zien liggen, ik weet niet zeker ik heb niet zo heel vaak zo'n probleem.:P

Viespeuk 8P
 
Dat dopje past toch nooit te nimmer door je benzine filter :S en dat blokkeren van de benzine toevoer lijkt me ook niet makkelijk gaan.

Mja, ik zou hem er wel uit halen. Toch niet echt gezond om te rijden met zon dopje in je tank lijkt me.
 
tmaakt geen ene tering fuck uit...zou alleen lullig zijn als dat dopje niet tegen benzine kan en oplost ofzo..maar dat zal wel niet gebeuren...

Gewoon verder rijden, en mocht je hem eens uitlekaar haalt haal je em er ff uit...

Je carb zuigt niet zo hard dat het dopje tegen de opening aangezogen wordt...
 
Originally posted by bAEROX
oww dan is het geen probleem dus dan is het niet zo'n heel groot karwei.

enne 46:The Doctor waar slaat dat op, doe ff nuttig ik probreem hem te helpen.

Dat je aan dat slangetje zuigt.

Maar goed dat ding moet er gewoon uit simpel toch? Het is gewoon een risico ermee te rijden en ik zie niet in waarom je het zou nemen. Gewoon tank eruithalen en schudden.
 
Back
Top