dopje in bougiedop wil er ni uit :s

Timo-Aerox

Well-Known Member
yoo

ik ben dus al een 3 tal dagen aan het sukkelen doogewoon met me bougie, wat is er fout: in me bougiedop is het topje dat normaal op bougie zit blijven steken, goed ben dan andere bougiedop gaan kopen, kom ek thuis blijkt dat daar ook zo'n topje in bougiedop zit, goed ik probeer dat er dan maar uit te trekken, maar ik krijg er niet bepaald veel beweging in. goed dus kprobeer dan het topje van men nieuwe bougie eraf te halen. maar daar krijg ek al evenweinig beweging in :s

iemand tips ofzo?
je zou me er wel enorm plezier mee doen

thx

grtz, timo
 
Advertisement - register to remove this

:? jij bent niet goed bezig, in je bougie kan nooit dat dopje zitten je hebt 2 types bougiedopen, naar mij weten.
1: waar je de dopje van de bougie OP de bougie moet laten
2e: waar je hem af moet halen.

voor de rest is dit absoluut niet moeilijk om eraf te krijgen
 
ok nu ben ik helemaal gezien

nu is topje van bougie er af :| maar euhm
ook metalen staafje dat in bougie zit :|

|( |( |( |( |( |(

gvd, mijn nieuwe bougie naar de vaantjes en mijn nieuwe bougie dop ondertusse ook naar de vaantjes aaargh

why does it always happen to me
 
Originally posted by JP-Tuning
:? jij bent niet goed bezig, in je bougie kan nooit dat dopje zitten je hebt 2 types bougiedopen, naar mij weten.
1: waar je de dopje van de bougie OP de bougie moet laten
2e: waar je hem af moet halen.

voor de rest is dit absoluut niet moeilijk om eraf te krijgen

wel jah ik heb dus duidelijk het soort waar je het er niet mag afhalen :|

had je dat niet iets eerder kunnen zeggen :P
 
ow das lief van je mitsjiel, nog met mijn miserie lachen ;) shame on u

en ik heb nu mijn nieuw bougie eens heel goed vergeleken, ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat het topje op mijn nieuwe bougie er vast aan zit en niet met schroefdraad
dat is gewoon een stuk, en ik heb er wel degelijk aangedraaid niet getrokken
 
Er zijn dus wel degelijk 2 soorten bougies:

1 met dopje dat er niet afkan, heeft iets ander dopje, is van boven dicht.
dit is dan moto bougie.

en 1 met dopje dat er wel afkan, dopje is vanboven open, kan je er makkelijk afdraaien.
das bougie die ik moest hebbe.

probleem: hier bij dealers hebben ze enkel 8 met dopje dat er afkan :s,
weet iemand een site waar ik een 10 met lange schacht met dopje dat er afkan kan bestellen?

grtz, timo
 
jij doet iets zo ONGELOOFELIJK fout, dat je probs met je bougie en bougiedop hebt, en die niet kan oplossen vind ik erug NOOB, denk er over na om het scooter gedeelte over te slaan :?
 
euhm is wel opgelost hoor

probleem was enkel ik heb hier geen vervoer, woon in boerengat, en dichstbijzijnde dealer is 15km van hier, en kan tenvroegste thuis zijn om 6 uur s'avonds dus in de week heb ik niet veel tot geen tijd om langs dealer te gaan voor juiste bougie te halen.

en lijkt me toch echt niet zo onoverkomenlijk dat iemand je verkeerde bougie meegeeft?
moet ik dat nu zien het verschil tussen moto bougie en bougie voor aerox? buiten topje scheeld er niets verschil aan, en heb doosje pas thuis open gedaan duss... jah kan gebeuren
 
Originally posted by A-Bizar
speciale bougie voor aerox? 8P
je tekst onder je naam zegt al genoeg :X

denk dat ik beter idd die tekst eens ga wegdoen, blijkbaar neemt iedereen dat serieuz op :p, precies of ik denk dat ik 150 ga kunnen rijden ooit hehe, neey moest er toch iets zetten alles is beter dan junior member :p

en dat van die bougie :s het is geen speciale bougie voor aerox he, het was een verkeerde bougie het was een bougie voor moto, en blijkbaar zit het topje er bij moto bougies vast op. vandaar dat ik het er niet afkreeg.
 
dat zou idd ook voor auto kunnen zijn dat weet ek ni zeker
maar in ieder geval ook voor moto's

want heb bougie bij moto/brommer dealer gekocht :p die gaan volgens mij geen bougie's verkopen die niet voor moto of brommer zijn.
 
Back
Top