This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

doorgezaagde kokusan beter dan ducati grijs?

Ik heb een 2013 4t 2v 50cc zip

Hoe hoort een grijze ducati cdi te presteren tegenover een doorgezaagde standaard kokusan?

Vreemd genoeg zijn mijn prestaties verslechterd nadat ik ducati grijs ipv doorgezaagde kokusan heb gemonteerd. Moet ik anders afstellen? Of hoort dit zo?
 
Volgens mij heeft een grijze Ducati cdi nog steeds een toerenbegrenzer, maar ligt het bereik hoger. Ik meen dat die de standaard cdi van een Vespa ET 45 is. Naar mijn mening werk een doorgezaagde Ducati met gele stekker het best. (Standaard LX 45 cdi)
Prestaties van de kokusan zijn gelijk, alleen willen die nog weleens kapot gaan. (China).
 
Ahhh dankje dat is het antwoord dat ik zocht. Verklaard inderdaad waarom de grijze zoveel onderpresteerd aan de doorgezaagde kokusan. Toen ik de scooterzaak waar ik de grijze bestelt heb raadpleegde, waren ze wel van mening dat een doorgezaagde cdi slecht voor het blok is, klopt dit ook?
 
Nee hoor zeker niet. Het is alleen “slecht” als de scooter overtoeren blijft draaien en dus over zn nek gaat.
 
Nee ik bedoel verkeerde afstelling met te lichte rollen. Best is om het standaard gewicht aan te houden bij een standaard cilinder. Dat is 6,4 gram. Hiermee rijdt hij het best en zal hij geen overtoeren maken.
 
Nee ik bedoel verkeerde afstelling met te lichte rollen. Best is om het standaard gewicht aan te houden bij een standaard cilinder. Dat is 6,4 gram. Hiermee rijdt hij het best en zal hij geen overtoeren maken.
Oh oke, dus 6,4 gram gecombineerd met de doorgezaagde gele. Prima. Zal mijn sproeier hetzelfde blijven bij geel doorgezaagd en kokusan doorgezaags? 80 liep ie met kokusan goed op