−=DooD=−'s Aerox Project | Engine ready soon! 2008-02-01

Status
Not open for further replies.
Framepje ging wiebelen, macht erover verloren en gecrashed, althans dat maak ik uit het verhaal op op de vorige pagina. :)
 
Heb 1 van de filmpjes gezien, zo te zien bij het afremmen ging hij zwabberen. En dit werd zo erg dat hij hem niet kon houden en eraf geslingerd werd. Nu moet ik zeggen dat het blok niet degelijk aan het frame gemonteerd was. Blok, kiesler verlengers en dan plaatstaal.. mja achteraf praten is makkelijk, helaas is het mis gegaan..

Rip man..
 
R.I.P.

Framepje ging wiebelen, macht erover verloren en gecrashed, althans dat maak ik uit het verhaal op op de vorige pagina. :)

Heb 1 van de filmpjes gezien, zo te zien bij het afremmen ging hij zwabberen. En dit werd zo erg dat hij hem niet kon houden en eraf geslingerd werd. Nu moet ik zeggen dat het blok niet degelijk aan het frame gemonteerd was. Blok, kiesler verlengers en dan plaatstaal.. mja achteraf praten is makkelijk, helaas is het mis gegaan..

Rip man..

Op Meinerzhagen stond er ook zo'n kamikaze ding, ging ook alle kanten op.


RIP ;(

This is the english section guys ;)
 
i dont know if you guys posted this movie allready, but i thought you didn't..
i saw this movie and i was really shocked.. thought it was going about his bike untill i saw the ambulance

rip..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SlQy_ikVtbU"]YouTube - r.i.p DOOD[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top