hmmm ok , nou die vrouw bij de dealer zei tegen mij. als je hem op gaat voeren vervalt de garantie. maarja ik ga em zeker wel opvoeren. om nou 1 jaar standaard te rijden is ook niet leuknajah als er iets kapot gaat dan moet ik het zelf maar betalen nog wat mensen tips over inrijden en setup? thanks
ja opvoeren maar ontgrenzen valt niet onder opvoeren
nee ik vroeg aan die vrouw, als ik de vario eruithaalt vervalt de garantie dan ook? en ze zei ja want dat is ook opvoeren:S maar ik laat het wel gwoon doen . die 1 jaar garantie is denkik ook niet super belangrijk?
yoo heb mn gileraecht super vet man, rijdt lekker en rijdt 55 kmh op de teller std! . heb wel 1 jaar garantie en met opvoeren niet meer. bij elke soort opvoeren vervalt de garantie of hun het nou doen of ik. maarja ik rij gwoon ff 2-3 maande std en haal daarna de vario eruit en kijk nog ff voor uitlaatje na paar maandjes . ben er iniedergeval super blij mee !
ja ze zeiden dat de de uitlaat of katalysator overhit ofzo. of iniedergeval iets en dat het dan kapot gaat maarja ik wacht het wel even af., had de eerste avond al 80 kilometer gereden hahain ongeveer 3-4 uurtjes rij tijd thanks!.
Bromboeren zit vol met bullshit..Dus tja..