DOM DOM DOM!!!

Daanje

Well-Known Member
Aaaaaaaah! Wat ben ik gisteren weer dom geweest!
Ik heb m'n Dell'Orto 17,5mm gister gekregen en meteen er weer onder gezet. Hij liep op een EXTREEM hoog stationair toerental, dus is mij verteld dat ik de gasmantel (het rubber om de gaskabel heen boven op de carb.)
moest inkorten. Zo'n 0,7 tot 1cm. Ik doe dat dus meteen. Ik zet dus bij het doorknippen van de mantel net iets te veel kracht en:
TSJAKKA!!! Ik natuurlijk helemaal agressief en schelden op elke voorbijganger: WAT KIJK JE NOU GVD.!!!
Gaskabel dus kapot. Best wel kut! Ken ik mijn nieuwe 17,5mm carb niet uittesten!
Ik kwam dus op het idee om mijn scooter helemaal te strippen, dus de bruikbare onderdelen eraf halen en verkopen en bij de verzekering als gestolen op te geven. Niet zo'n goed idee dus achteraf, want het schijnt dat je niet zo veel meer terug krijgt vvor een X8R-s van 8 maanden oud.
KUT! Ik moet hem dus wel houden. Ik wou eigenlijk liever een Aprilia SR Viper of een Urban Kid. Ik kan er nu al helemaal weinig voor terug krijgen, omdat hij al eens een keer gestolen was en zeer kut overgespoten is. Helemaal dof rood en overal druipers.
Nu verteld een gozer uit mijn klas dat zijn oom in een spuitbedrijf werkt en dat ze 'm voor ongeveer 200 droeloes willen overspuiten. Doen dus, alleen eerst w8ten op mijn geld. Dan een nieuwe gaskabel erin en dan overspuiten.
Duurt in totaal nog 2 weken ongeveer.
Ik denk dat ik nu wel genoeg gelult heb, dus kap ik ermee!
 
Advertisement - register to remove this

uhm? al1 omdat je je gaskabel doorknipt ga je je scooter verkopen?? jij spoort niet, je had ook gewoon je gasnaald iets lager kunnen zetten... e-ringetje op de hoogste stand!
 
als je je scoot kan laten overspuiten voor 200,- moet je dat dus meteen doen, voordat ie erop terugkomt.

ik kan mn scoot zelf ook voor niks (nouja, verf prijs) laten overspuiten, maar dat gebeurt hier dus ook niet voor heel helmond, maar alleen voor mij.

handig, vader de bedrijfsleider
smile.gif
 
Ik zei het in een agressieve
mad.gif
en boze bui dat ik hem wou verkopen, dus ik hou 'm gewoon nog.
Hoe zet je de gasnaald lager dan en wat is het e-ringetje en hoe zet je die op de hoogste stand?
 
gas kabel kapot, meteen neiuwe scooter hahaha

wat een grappig verhaaltje!

nouja, zpuiten zou i kwel ff doen ja!

btw:
ApriliaSREditted.JPG


Mooi he zon SR viper/urbandkid/replica/maxbiaggi !!!
Veeel beter dan eeen X8r

ps zoek de verschillen..
smile.gif


SvR

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 08 October 2000).]

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 08 October 2000).]
 
Rob: Waar een wil is is een weg.
Sjoerdyo: Ziet er wel flex uit! Ik zou ook wel zo'n oud model Appie willen, maar de
X8R-s rijdt lekkerder vindt ik.
Mijn broertje vertelde vandaag dat mijn buurman die laatst is vrijgekomen uit de bak een nieuwe baan heb bij een spuitbedrijf en dat hij mijn en mijn broertjes scooter gratis wil overspuiten. Scheelt weer geld dat je ken gebruiken om verder te tunen, of om een nieuwe gaskabel te laten monteren bij me dealer (niet serieus opvatten).
Hen jij trouwens niet je eigen homepage? Die scooter komt me wel bekend voor. Staat bij scooters van vrienden toch ook een gele Appie www bij? Volgens mij ben ik daar wel eens geweest.
 
Back
Top