dna wheelie setup

masuyo

Well-Known Member
ik weet dat een wheelie met een dna bijna onmogelijk is, maar met een hele bruute setup dus wel. ik vroeg me opeens af wat voor setup dat dan zou zijn. gewoon voor de weet, ik heb toch geen geld voor een nieuwe setup :p
 
Advertisement - register to remove this

Tijdje geleden was er toch ook een meeting waarbij zo'n dewd alsmaar bleef wheelien op een DNA, het is iig wel mogelijk.
Misschien dat mensen hem nog kunnen herinneren, was iig voor lelystad...
 
is zeker wel mogelijk hoor een vriend van me heeft er dus ook een die rijdt standaard begrenst en als ie gas geeft en optrekt komt zn wiel wel al los, ok hij komt niet helemaal omhoog maar toch het is duidelijk mogelijk en ik denk dat je er niet al teveel voor nodig heb.
 
mja, 1 keer 'meegemaakt' en dat was met een DNA met evo70/HR2/pvl binnenrotor/overrange. eigenaar zelf kreeg em niet omhoog, maar toen er een mannetje van 50 kg op reed ofzo, toen kwam hij wel degelijk omhoog
 
Originally posted by Panzerknacker
is zeker wel mogelijk hoor een vriend van me heeft er dus ook een die rijdt standaard begrenst en als ie gas geeft en optrekt komt zn wiel wel al los, ok hij komt niet helemaal omhoog maar toch het is duidelijk mogelijk en ik denk dat je er niet al teveel voor nodig heb.
als je als superman aan het stuur trekt en je voeten op de grond houd cker ?
 
nee hoor daar moet je zeker geen superman voor zijn.
heb zelf al met een dna gereden met een bescheiden setup; snelle 50 en gainelli radical en 17,5 mm carbu en dopfler vario, dat ding trok goed en reed +/-100 heb er veel leuke wheelie's met kunnen doen.
 
Back
Top