DNA sloopt accu steeds.

evo VI

Well-Known Member
Haalllloooo

Ik heb een dna, waarvan van de week me accu dood was. Onder het rijden ging ineens het dashbord uit. Accu nog ff gecheckt, maar hij was echt dood. Nieuwe gekocht, savonds erin gezet, en alles deed het weer. Volgende ochtend weer de accu dood. Beide keren ging de zekering er niet uit. En waren de accu;s ook echt dood en niet meer op te laden. Nou ben ik wat bedrading nagegaan om te kijken of er niet ergens sluiting was. Kwam ik wel een verbrande stroomverdeler tegen. Deze eraf gehaald, en na alles te hebben gecheckt weer een nieuwe accu even aan gesloten. Dan werkt alles weer.... voor maar een minuut of 5 a 10. Dan is de accu helemaal leeg!!! Maar nog net niet kapot dan.
En als ik me scooter start, ZONDER ACCU , blijft de computer zaan en uit gaan.

Dus enig idee wat te doen ???? Heeft iemand dit al eens eerder gehad ??
Alles door meten heb ik echt nog ff geen zin in, want ik moet dan echt alles gaan doen :O:O. Maar misschien is er geen andere optie :p
Suggesties??
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb al 3 verschillende accu's gebruikt. De eerste zat erin, tweede heb ik bij scooter zaak gekocht en nu heb ik hem zelf besteld want werk bij een automaterialen zaak. De eerste twee heb ik al weggegooid, dus zou niet weten welk merk:p. En die van nu staat geen merksticker op, maar t waren allemaal andere (niet qua volt en ampere). Multimeter heb ik niet, maar die ga ik van de week eens regelen, want zou toch dingen moeten gaan meten:)
 
De laatste accu is is vmf :p. Lekker die inkoop prijzen van een tientje.
Ja dat vermoede had ik ook, maar kan niet ergens losse draadjes vinden, of iets wat tegen het frame zit. Het is orginele bedrading zonder er dingen tussen geflanst.
Ik hoop dat iemand een idee heeft, dat ik niet alles na hoef te meten;)
 
Dna = accuprobleem.

Vrijwel zeker het oude model DNA wat je hebt?

Ik heb hier ook last van gehad. Heb wel 6 accu's erin gehad. uiteindelijk nieuw dashboard gekocht met een nieuwe accu: Probleem opgelost.
 
Back
Top