dna met ixil twinner & 70cc

Ice project

Well-Known Member
halloo

iemand verkoopt zijn dna maar hij beweert iets wat ik bijna niet geloof
een dna met een 70cc cilinder in combinatie met een ixil twinner die 120 gaat. is dat uberhaupt wel mogelijk met die twinner??
en de electrische start doet t niet en er is iets met de boordcomputer ofzo (iemand misschien suggesties wat t zou kunnen zijn)

bvd
 
Advertisement - register to remove this

Boordcomputer? Het digitale dashboard neem ik aan

Wat noem jij een 70cc cilinder, en bedoel je alleen een cilinder en de uitlaat, of een volledig MHR setup (neem aan van niet, dan pleur je die ixil namelijk gelijk in de sloot).

Ik denk dat je kunt aannemen dat di't zo'n praatje is van; ja mn scoot blaast 120 vriend!

120 is ook een makkelijke snelheid om ff te zeggen

Moet je trouwens al die advertenties die jij ziet en de scooters die jij wil kopen hier bespreken?


Electrische start werkt meestal niet meer bij een 70cc cilinder vanwege de compressie, en dit kan een standaard startmotor niet meer aan
 
Boordcomputer? Het digitale dashboard neem ik aan

Wat noem jij een 70cc cilinder, en bedoel je alleen een cilinder en de uitlaat, of een volledig MHR setup (neem aan van niet, dan pleur je die ixil namelijk gelijk in de sloot).

Ik denk dat je kunt aannemen dat di't zo'n praatje is van; ja mn scoot blaast 120 vriend!

120 is ook een makkelijke snelheid om ff te zeggen

Moet je trouwens al die advertenties die jij ziet en de scooters die jij wil kopen hier bespreken?


Electrische start werkt meestal niet meer bij een 70cc cilinder vanwege de compressie, en dit kan een standaard startmotor niet meer aan

ja digitale dashboard. nee t is niet bedoeling dat ik elke advertentie hier plaats dit is wel mn laatste ik heb deze scooter ook niet op t internet gezien! over de setup dat krijg ik morgen te horen want dat ding heeft hij al een jaar niet meer gebruikt i.v.m rijbewijs dus hij is alles vergeten zegt ie. hij weet zelf niks van scooters af dus vandaar alles was bij dealer gedaan... maar wat zou t met die digitale dashboard kunnen zijn?
 
Back
Top