DMX - Ruff Riders Anthem...

Re: Muziek !!!

Originally posted by Repsac
maar heb je dan ook echt geprobeerd naar veel verschillende andere soorten te luisteren ?

Jah hoor, mijn broertje (20) is een punker met een hanekam (geen commentaar verder) en luistert vooral Ramones/Kiss en al die andere vage gasten... Hij speelt het zelf ook:'(

Mijn zusje (16) meer van alles, maar had ook van die Penny Wise-perioden... Dat was wel te doen...

Gewoon "pop" kan ik ook wel luisteren, alleen van 95% van de R&B (Rot & Belachelijk)-nummers krijg ik de kriebels, en ook ooit een slecht humeur als ze dat (veel) in een kroeg/discotheek draaien:| ...

Om maar ff een voorbeeld te noemen; met zo'n nummer als "Lady Marmelade" van die 2 gare wijven kun je mijn humeur compleet verpesten...

Verder kan ik overal tegen, vind alleen house (in de breedste zin van het woord) koel...

Maar ik ben geen Trance-fan omdat "iedereen dat leuk vind"...

Greetz.
 
Veel van die hievoor genoemde zooi is zeker koel. Trance, R&B, rap, maakt me niet heel veel uit, draai gewoon veel verschillende zooi.

Naam die ik nog niet gezien heb en die ik zeker wel koel vind qua moves en muziek: Ginuwine.

Vind dat vaak gewoon vet.

Verder luister ik echt veel 2pac. Sja, mijn smaak.

1 ding waar ik echt niet tegen kan: Acda en de Munnik op feestjes:| Nastro zal snappen waarom:) Echt trauma's:) Vind ik echt nix.

Tip: download eens Dr. Dre - Bang Bang , zeer vet.
 
Re: Re: Muziek !!!

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Jah hoor, mijn broertje (20) is een punker met een hanekam (geen commentaar verder) en luistert vooral Ramones/Kiss en al die andere vage gasten... Hij speelt het zelf ook:'(

Mijn zusje (16) meer van alles, maar had ook van die Penny Wise-perioden... Dat was wel te doen...

Gewoon "pop" kan ik ook wel luisteren, alleen van 95% van de R&B (Rot & Belachelijk)-nummers krijg ik de kriebels, en ook ooit een slecht humeur als ze dat (veel) in een kroeg/discotheek draaien:| ...

Om maar ff een voorbeeld te noemen; met zo'n nummer als "Lady Marmelade" van die 2 gare wijven kun je mijn humeur compleet verpesten...

Verder kan ik overal tegen, vind alleen house (in de breedste zin van het woord) koel...

Maar ik ben geen Trance-fan omdat "iedereen dat leuk vind"...

Greetz.

DWD jij bent zeker WTB'er? ;)

Ik ben het zeker met je eens.... (rEwd vast ook wel :))
 
QUOTE]
ja egt!vooral als je op skivakantie bent....dan hoor je het overal! [/B][/QUOTE]
1: Het is nog altijd SNOWBOARD vakantie.....8)
2: DUH !!!!!!!!!!!! ECHT HE !!!!!!! Dan hoor je het overal !
Tsssss.......Hier krijg je morgen een tik voor ;)
 
Originally posted by Repsac
QUOTE]
ja egt!vooral als je op skivakantie bent....dan hoor je het overal!
1: Het is nog altijd SNOWBOARD vakantie.....8)
2: DUH !!!!!!!!!!!! ECHT HE !!!!!!! Dan hoor je het overal !
Tsssss.......Hier krijg je morgen een tik voor ;) [/B][/QUOTE]

:'(
 
Back
Top