DMP, wie wat waar?

Advertisement - register to remove this

Dit is wat ik vind als ik ze Google.
Website linked door naar Pepe parts....

Edit:

Plottwist PePe parts=DMP.
Of andersom.
Of onderdeel van.
Of....
 

Attachments

  • Screenshot_2021-09-14-09-26-24-044_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-09-14-09-26-24-044_com.android.chrome.jpg
    84.6 KB · Views: 26
Als er 1 merk is dat helemaal niks waard is is het wel DMP ver uit de buurt blijven. Of wil je een klachtenbrief sturen? Denk niet dat ze een echt adres hebben naar wat ik weet

Nee wil vragen of ze ook demper rubbertjes kunnen maken voor de middenbok op het peugeot horizontaal blok..
Peugeot levert deze niet meer.

Dan heb ik liever iets (namaak) dan niets. Aangezien het om een specifiek blokje gaat wat aan het carter moet worden gehangen en dan de carterkap deze afklemt.
 
Heb je er een foto van? Misschien wordt het ook gebruikt bij de andere blokken van Peugeot en is het wel leverbaar. Je kan ook overwegen stukje rubber te kopen en het op maat snijden?
 
Dmp heeft niet eens een website. Waarschijnlijk gewoon een chinees bedrijf en pepe is de importeur. Er word in ieder geval niets doorgelinkt vanaf dmp.

Nee, Pepe is wel de eigenaar. Ze verkopen het gewoon onder een eigen "merk"

Bestaande handelsnamen​

Pe-Pe Parts B.V. | DMP (Dutch Motorcycle Parts)

Statutaire naam​

Pe-Pe Parts B.V.


De gasten achter Pepe waren altijd prima lui. Aardig gegroeid de afgelopen jaren. In een ver verleden wel eens op bezoek bij ze geweest :)
 
PePe parts is ook gewoon prima.
Eigenlijk nog nooit gezever gehad.

Een lokale onderdelen (held) boer welke recent is gestopt haalde altijd veel spullen via hun. Vond het jammer dat hij de tent hier sloot maar ja, tijden veranderen.
 
Als je in de buurt bent van Maastricht ga eens langs bij het Rubberhuis.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, want ik ben er al lang niet meer geweest, maar vroeger haalde het energiebedrijf waar ik werkte, alles wat maar van rubber was bij deze zaak.
Hadden ze het niet werd het gemaakt, destijds een enorme voorraad van alles wat maar van rubber gemaakt was.
Van slangen tot O-ringetjes en van deurmatten tot wieltjes en van rubberen hamers tot trillingsdempers.

Ik weet niet hoe zo'n ding die je zoekt er precies uitziet maar zoiets zou het eventueel kunnen zijn, denk ik.
548
549


Hieronder wat contactgegevens:

Het Rubberhuis B.V.
Karveelweg 8
6222 NH Maastricht

043 3212557
info@rubberhuis.nl

Hun website: https://www.rubberhuis.nl/
 
Heb je er een foto van? Misschien wordt het ook gebruikt bij de andere blokken van Peugeot en is het wel leverbaar. Je kan ook overwegen stukje rubber te kopen en het op maat snijden?


Nee, is alleen voor peugeot horizontaal. Maar bij easyparts word dit onderdeel automatisch gelink aan ludix, jetforce, viva3, kisbee 2t, spf3, city nog wat. Dus als het onderdeel niet meer is, dan geld dat ook voor de overige modellen.
Post automatically merged:

Waarom denkt iedereen dat het pepe parts is? Dit is gewoon een groothandel/leverancier en absoluut geen fabrikant.

Maar het is toch hun opgezetten lijn.. Dus hun zijn dan de bedenker van het merk.
Post automatically merged:

Als je in de buurt bent van Maastricht ga eens langs bij het Rubberhuis.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, want ik ben er al lang niet meer geweest, maar vroeger haalde het energiebedrijf waar ik werkte, alles wat maar van rubber was bij deze zaak.
Hadden ze het niet werd het gemaakt, destijds een enorme voorraad van alles wat maar van rubber gemaakt was.
Van slangen tot O-ringetjes en van deurmatten tot wieltjes en van rubberen hamers tot trillingsdempers.

Ik weet niet hoe zo'n ding die je zoekt er precies uitziet maar zoiets zou het eventueel kunnen zijn, denk ik.
548
549


Hieronder wat contactgegevens:

Het Rubberhuis B.V.
Karveelweg 8
6222 NH Maastricht

043 3212557
info@rubberhuis.nl

Hun website: https://www.rubberhuis.nl/

Dat was ik mij ook al aan het bedenken.. Maar denk niet meer dat het is zoals het vroeger was.
Weet niet of ze deze voor enkele stuks gaan maken of dat ik gewoon een hele doos van die dingen zal moeten afnemen.
Vraag me uberhaupt af of ze nog dingen maken, en of dit niet alleen nog maar verkoop is geworden.
 

Attachments

  • stootrubber_horizontaal_peugeot_origineel.jpg
    stootrubber_horizontaal_peugeot_origineel.jpg
    21.7 KB · Views: 10
Last edited:

Ja hij staat daar op de website, maar werkelijk zijn ze niet leverbaar.
Post automatically merged:

He, k zag dat je zon rubbertje zocht, kun je die niet gewoon van easyparts afplukken?

Levert ze niet meer. (peugeot is daar mee gestopt)
Post automatically merged:

Heb je de Franse markt geprobeerd ?

Ja weet welke site je bedoeld, maar daar zijn die ook niet meer te krijgen.
Post automatically merged:

Heb het rubber huis gisteren gemaild.

Beste xxx,



Bedankt voor uw aanvraag.



Helaas kunnen wij deze zelf niet maken. We kunnen deze eventueel wel laten maken uit een matrijs maar dat is meteen vrij kostbaar.

Bij matrijs werk moet u denken aan een matrijskosten van ca. €800,- en dan moet de rubberdemper ook nog berekend worden.



Wel hebben we Rubber liggen tot een dikte van 50mm, misschien kunt u deze zelf bewerken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet dat het veel geld kost, maar misschien laat ik ze later toch maken.. En hopelijk kan ik ook eigenaar worden voor die matrijs zodat ik ze later opnieuw kan laten maken.
 
Last edited:
Back
Top