Dmp begrenzer zip

Advertisement - register to remove this

Ik heb een begrenzer gevonden van dmp die 60 euro kost maar zie er geen reviews of videos over. Zijn er mensen die die hebben gekocht? En werkt de begrenzer gewoon?

Hij werkt gewoon anders verkopen ze hem niet;) Hij is wat lastiger af te stellen dan de euro begrenzer maar voorderest niks mis mee. Meestal loopt een scooter wel een beetje apart met de begrenser aan. Ook kan je top iets omlaag gaan omdat het toch een andere cdi is een vriend van mij heeft hier last van +-5km/h. Maar meestal blijft je top gelijk. En je moet hem wel echt alleen aanzetten als je op de roller moet want die dingen gaan snel stuk als de scooter vaak met begrenser aan loopt. En of t echt lekker is voor je motor weet ik ook niet.
 
Is ook puur voor de roller en de euro begrenzer ben je al meer dan 150 euro aan kwijt maar vond het raar dat deze best goedkoop is en er niks over bekend is op internet
Post automatically merged:

En komt de politie er snel achte? Gaan ze je controleren op de afstandsbediening of je cdi checken
 
Is ook puur voor de roller en de euro begrenzer ben je al meer dan 150 euro aan kwijt maar vond het raar dat deze best goedkoop is en er niks over bekend is op internet
Post automatically merged:

En komt de politie er snel achte? Gaan ze je controleren op de afstandsbediening of je cdi checken
Ik heb gehoord dat begrensers best onstabiel zijn vooral goedkopere en dat ze dus soms niet werken. En als ze wel werken en je scooter raar loopt op de roller, wat dus ook vaak voorkomt met begrensers. Is de politie echt niet gek. Maar zolang jij je afstandsbediening niet aan je sleutel van je scooter hebt hangen en je begrenser gewoon werkt komen ze nergens achter.
 
Last edited:
Ze kunnen het ook gewoon prima doen je moet alleen ff de tijd nemen het af te stellen omdat t 2 schroevjes zijn die heeel gevoelig zijn denk ik dat mensen snel de fout ingaan.
Dan moet ik nog even goed kijken, maar ik zag er maar 1. Hij is inderdaad heel gevoelig, maar ik heb er minder mee hoeven klooien dan de eurobegrenzer.
Ook heb ik hem er pas een paar maanden op, dus even kijken hoe lang die het vol houdt.
 
Hij is troep. Wij hebben er 5 gemonteerd en alle 5 kwamen terug met het probleem dat hij niet startte. Zandri en M2 en de andere verkopers weten dit en nemen hem zonder vragen terug.
Welke scooter heb je? Heb die van mij bij hier gekocht en werkt gewoon prima
 
Back
Top