DMP achterlicht

Daan42069

New Member
Goedenavond,

Ik heb onlangs een zwaar ongeluk gehad waardoor ik van achtete ben geraakt door een auto, en heb dus heel mn achter zijde moeten repareren. Waaronder een nieuw achterlicht. Ik heb de DMP achterlicht voor een BTC Riva gekocht en gemonteerd. Ik lees een beetje op t internet of t legaal is of illegaal, alleen vind ik hier niet veel over, denk ik teminste lol. Natuurlijk de vraag, is de DMP rem/achterlicht die je kunt kopen in de winkel, legaal of illegaal?
 
Advertisement - register to remove this

Dat paars blauwige voorlicht is volgens mij niet helemaal legaal. Achterlicht lijkt me van wel. Als het remlicht overdag duidelijk te zien is ieder geval
 
Dat paars blauwige voorlicht is volgens mij niet helemaal legaal. Achterlicht lijkt me van wel. Als het remlicht overdag duidelijk te zien is ieder geval
De kleur van het filmpje is ook niet erg optimaal, dus ik denk dat de koplamp een vertekend kleurbeeld geeft.(Led?)
 
Zou me nergens druk om maken. Ik rijd al 10 jaar met aftermarket lampen. Bij een herkeuring zou ik wel even lezen, maar lijkt me ook geen probleem.
Edit: indd erg paars, angel eye?
 
Back
Top